Beantwoord: Extra verbruikkosten factuur

• Helder81

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Helder81 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 10:36

- Topic starter
    Kan iemand mij uitleg geven waarom er op mijn laatste factuur een extra verbruik aan belminuten (4:20 min) staat aangegeven terwijl alle belminuten bij elkaar opgeteld (op de specificatie) rond de 117 minuten is, en dan zitten daar zelfs nog gratis belminuten van samen bellen bij die er nog afgetrokken dienen te worden.

Het gaat maar om een paar euro extra op de factuur, echter ben ik gewoon nieuwsgierig waar de rekenfout zit?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 14 september 2017, 16:52
    Hoi Helder81,

Ondanks dat het slechts een klein bedrag is, wil je natuurlijk wel even weten hoé het dan komt, logisch!

Als je het puur op seconden bij elkaar telt, dan snap ik dat je op een ander totaal komt. Het is echter zo dat de gesprekken afgerond worden naar een minimum van een minuut. Als je dus een aantal korte gesprekken voert, dan telt dit alsnog op tot een aantal minuten op jouw factuur. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden van jouw prijslijst. Het is dus geen rekenfout, maar dan weet je nu in ieder geval waar het wel vandaan komt!

Als je hier nog verdere vragen over hebt, dan horen we het graag!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

14 september 2017, 16:52

Hoi Helder81,

Ondanks dat het slechts een klein bedrag is, wil je natuurlijk wel even weten hoé het dan komt, logisch!

Als je het puur op seconden bij elkaar telt, dan snap ik dat je op een ander totaal komt. Het is echter zo dat de gesprekken afgerond worden naar een minimum van een minuut. Als je dus een aantal korte gesprekken voert, dan telt dit alsnog op tot een aantal minuten op jouw factuur. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden van jouw prijslijst. Het is dus geen rekenfout, maar dan weet je nu in ieder geval waar het wel vandaan komt!

Als je hier nog verdere vragen over hebt, dan horen we het graag!
    0
  • Helder81

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Helder81 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

16 september 2017, 08:16

Dag David, dat is wel verwarrend. Als ik een belspecificatie ontvang waar dan feitelijk gezien niet de juiste cijfers op staan. En dan achteraf toch extra moet bij betalen.

Om die reden heb ik m'n belbundel maar weer omhoog bijgesteld naar onbeperkt bellen. Echter na het bijstellen is nu de beloofde korting verdwenen die bij de keuzebundel stond aangegeven, namelijk 7,99 tot en met einde contract. Ik zou 5,99 meer gaan betalen ten opzichte van m'n oude status 120 minuten bellen. Ik betaal nu dus gewoon volle mep (10 euro), en de korting is nergens te bekennen, hoe kan dat?
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 september 2017, 12:42

Hi Helder91,

Als je de voorwaarden leest dan zie je dat we aangeven dat gesprekken afgerond worden naar een minimum van een minuut. Wat betreft je tweede vraag; Ik zie dat de extra korting van €2 niet is toegevoegd. Ik heb daarom de korting gecorrigeerd en de €2 korting toegevoegd.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! ;)
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)