Beantwoord: Bellen in EU in rekening gebracht

• jadr

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jadr heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    3 Reacties
    Auteur

8 oktober 2017, 20:32

- Topic starter
    Ik ben de afgelopen maand, SEP-2017, in Duitsland geweest. Ik ben daar op mijn mobiele nummer gebeld door een Nederlands mobiel nummer. Voor dit gesprek van 15:27 min/sec is € 0,22 in rekening gebracht. Sinds juli 2017 gelden voor gesprekken binnen de EU Nederlandse tarieven. Binnen NL is gebeld worden gratis. Deze € 0,22 is dus ten onrechte in rekening gebracht!
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 9 oktober 2017, 14:35
    Hoi Jadr,

Goed dat je oplettend bent! Ik zie dat mijn collega je al heeft geholpen en de 22 cent voor je heeft vergoed! Zoals hij ook al aanraadde, zou je eens kunnen kijken naar een nieuwere abonnementsvorm. Jouw abonnement loopt namelijk al vanaf 2002 en je zou er dus voor (bijna) hetzelfde geld een databundel en dergelijke bij kunnen krijgen. Het zou ook kunnen dat het door dit oude abonnement soms niet helemaal lekker loopt.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag!
    Bekijk origineel
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    419 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

9 oktober 2017, 14:35

Hoi Jadr,

Goed dat je oplettend bent! Ik zie dat mijn collega je al heeft geholpen en de 22 cent voor je heeft vergoed! Zoals hij ook al aanraadde, zou je eens kunnen kijken naar een nieuwere abonnementsvorm. Jouw abonnement loopt namelijk al vanaf 2002 en je zou er dus voor (bijna) hetzelfde geld een databundel en dergelijke bij kunnen krijgen. Het zou ook kunnen dat het door dit oude abonnement soms niet helemaal lekker loopt.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag!
    0
  • jadr

Debutant
    3 Reacties
    Auteur

11 oktober 2017, 22:34

Klopt v.w.b. de vergoeding. Ook voor oude abonnementen moet T-Mobile de veranderde regelgeving toepassen! bij herhaling dien ik een klacht in bij de bevoegde organisatie. Je collega en jij geven nl. niet aan dat dit niet meer zal gebeuren. Oh ja, mijn abonnement wijzig ik niet!
    0
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    245 Reacties
    Allrounder

Allrounder

11 oktober 2017, 23:44

Hallo jadar,

wat vervelend dat het je nogal hoog zit.
    helaas gaat het overal wel eens mis.
    Gelukkig heeft t mibile het direct voor je recht gezet. ze zijn ook nog zo vriendelijk geweest om te melden dat je je contract mag bijstellen.
    kKritiek geven is makkelijk, dankbaarheid tonen is effectiever.

https://www.mt.nl/series/de-kracht-van-dank-je-wel-zeggen/86805
    1
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    419 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

12 oktober 2017, 15:27

Hoi Jadr,

Natuurlijk geldt voor jou ook gewoon de nieuwe regelgeving, daarom worden de kosten ook direct voor je vergoed! Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Zoals ik al aangaf, denk ik zelf dat het soms een beetje misgaat bij je doordat het abonnement al sterk verouderd is. Hier gaat wellicht iets niet helemaal goed in het technische aspect. Vandaar dat ik aanraad ook eens te kijken naar nieuwere abonnementen, waar je bovendien meer waar mee krijgt voor je geld. Uiteraard verplichten we je nergens toe en zullen wij je altijd helpen als er iets niet goedgaat met betrekking tot de kosten die je maakt. :)

Als je meer vragen hebt, dan horen we het wel van je!
    0
  • jadr

Debutant
    3 Reacties
    Auteur

14 oktober 2017, 20:25

Dag Jaimy,
    Dat vind ik een veel positievere reactie dan de 1e. Ik houd T-mobile eraan zodra het zich weer voordoet :cool:
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)