Vraag: Bedrijfsfacturen

• Goffe

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Goffe heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    13 Reacties
    Auteur

17 mei 2017, 16:55

- Topic starter
    Goedemiddag,sinds kort staat bij mij in de app de btw niet meer op de factuur maar daarvoor in de plaats heb ik in de App een balkje bedrijfsfacturen,tot zover geen probleem .
    Nu wil ik de bedrijfsfactuur uitprinten maar dat gaat niet want er komt geen keuzemenu als de factuur gedownload is,doe ik iets fout of is dat foutje in de app?
    Bedankt alvast voor de moeite
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 mei 2017, 10:52

Hoi Goffe,

Wordt de factuur wel geopend via PDF of dat ook niet? Je geeft aan dat je dit via de app doet, heb je het ook al geprobeerd via de website zelf? Zou je een screenshot kunnen plaatsen van pagina waar je uiteindelijk op belandt?

Ik zie dat je overigens bent ingelogd met een 097-nummer van een particulier tabletabonnement. Op dit moment kan ik dan ook niet direct met je meekijken naar de facturen. Zou je mij via een privébericht de bedrijfsnaam, het telefoonnummer en adres kunnen sturen van het abonnement? Dan kan ik kijken of er iets verkeerd gaat en hoe dit op te lossen is!
    0
  • Goffe

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Goffe heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    13 Reacties
    Auteur

18 mei 2017, 16:46

Hoi David,als het goed is log ik in met Mn 0653 nummer ,tenminste dat denk ik dat is zakelijk tel nr .
    Ik heb nl 2 zakelijk nr en dan dat data abonnement die 097.
    Als ik die app open van dat 097 nr staan de facturen van dat nummer er in dus dat is in orde en de btw staat vermeld en kan ze ook uit printen.
    Maar van Mn zakelijk nrs staat in de app een kopje bedrijfsfacturen,als ik deze aan klik kan ik de verzamelfactuur wel downloaden maar niet uit printen.
    Hoe kan ik je een pb sturen dan laat ik het zien
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6037 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 mei 2017, 18:59

Hoi Goffe.

Je kunt een privébericht sturen door op Davids naam te klikken, dan ga je naar zijn profielomgeving toe en daar vind je de optie om een privébericht te verzenden. Je kunt er geen afbeeldingen aan toevoegen, die functie heeft dit forum niet. Afbeeldingen kunnen (na het weghalen van privégegevens) in gewone posts worden opgenomen.
    0
    Medeklant, geen medewerkster.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

19 mei 2017, 11:20

Hi Goffe,

Ik heb zojuist op jouw privébericht gereageerd!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)