Beantwoord: Aanvraag voor Vriendenkorting

• dutchless

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dutchless heeft ontvangen van andere leden.

Ster
    223 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 14:59

- Topic starter
    Hoi ik heb voor de 29ste vriendenkorting aangevraagd, maar toen geen mail gehad dat het is afgewezen of wordt toegekend. Bij de andere die ik aanmeldde wel, maar bij de ander niet. Krijg ik hier nog bericht over? Of kan dit alsnog gebeuren. Wel heb ik de mail gekregen dat jullie het gingen bekijken.

groetjes
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 13 februari 2018, 16:47
    Hoi Dutchless,

Nog even op de valreep een korting binnengekopt? :)

Ik heb het even nagekeken en zie dat er op 28 januari een verzoek van je is binnengekomen, voor het telefoonnummer dat eindigt op -665. Aangezien dit nummer toen nog niet actief was op ons netwerk was de aanvraag nog niet verwerkt. Gelukkig wordt er automatisch een nieuwe controle gedaan, dat gaat op 28 februari gebeuren. Als het abonnement dan aan de spelregels voldoet, dan ontvangen jullie allebei nog de Vriendenkorting! Deze korting wordt dan met de facturen daarna verrekend. Nog even geduld dus!

Mochten wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12609 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

13 februari 2018, 16:47

Hoi Dutchless,

Nog even op de valreep een korting binnengekopt? :)

Ik heb het even nagekeken en zie dat er op 28 januari een verzoek van je is binnengekomen, voor het telefoonnummer dat eindigt op -665. Aangezien dit nummer toen nog niet actief was op ons netwerk was de aanvraag nog niet verwerkt. Gelukkig wordt er automatisch een nieuwe controle gedaan, dat gaat op 28 februari gebeuren. Als het abonnement dan aan de spelregels voldoet, dan ontvangen jullie allebei nog de Vriendenkorting! Deze korting wordt dan met de facturen daarna verrekend. Nog even geduld dus!

Mochten wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
    0
  • dutchless

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dutchless heeft ontvangen van andere leden.

Ster
    223 Reacties
    Auteur

1 maart 2018, 11:19

Hoi David,
    De 28ste is geweest, en van 1 vriend die ik heb aangebracht heb ik inderdaad een mail gehad van vriendenkorting dat we die korting krijgen. Echter van de ander heb ik dit niet gehad. Dat abbonement is ook voor de 29ste afgesloten en ging 1 februari in. Dit gaat om het nummer dat met 06-xxxx1651
    Is hier iets misgegaan?

groetjes
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    2124 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

2 maart 2018, 10:42

Hoi Dutchless,

Ik zie het inderdaad! Dat is niet helemaal goed gegaan.

Ik heb de korting voor zowel jouw nummer als die van je vriend (-651) handmatig toegevoegd. Dit zullen jullie allebei terugzien op de eerstvolgende factuur of één factuur daarna!

Hopelijk is zo alles helemaal in orde! Je weet ons te vinden als je meer vragen hebt. :)
    0
  • dutchless

Ster
    223 Reacties
    Auteur

5 maart 2018, 19:26

Fijn dat het gelukt is. Jullie zijn top!
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)