• Papieren factuur

• Gesloten Topic

Resultaten 61 tot 80 van de 81

• EsthervD
      EsthervD's schermafbeelding
      T-Goeroe
      4.773 Reacties

Stamgast BadgeAllrounder BadgeiPhone Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgeBreinbreker Badge
      19-03-11 11:07
      @Marcmetunc
      Ik heb je een priv├ębericht gestuurd.

• kneut1967
      Doet lekker mee
      22 Reacties

25-03-11 08:19
      Kan mijn papieren factuur ook stopgezet worden???

Ik ben hier nooit over geinformeerd, en vind het ook ongelofelijk duur.

zelf kan ik het niet stopzetten, ik krijg dit te zien :

Factuurinstellingen<br>Wijzig je statusSorry, de huidige configuratie is de enige die is toegestaan. U kunt wel de betaal methode wijzigen via het menu links <br>

Bedankt

• Merman
      Doet lekker mee
      41 Reacties

26-03-11 12:28
      Ook ik kwam gisteren bij toeval achter deze sneaky kostenverhoging. EUR 2,10 per maand. Gelukkig heb ik er maar 1x voor betaald. Dit is 25 euro per jaar!

Tegen de medewerker zei ik dat ik me nu gedwongen voelde om een incasso in te stellen. Ik zou dat inderdaad zo kunnen opvatten, aldus de medewerker. En dit terwijl er heel vaak iets niet klopt aan de rekeningen van T-Mobile en ik dus van te voren de kosten wil zien voor ik de factuur overmaak.

Mag ik T-Mobile nog even wijzen op een uitspraak van de Kantonrechter uit 2009: De kantonrechter in Haarlem heeft recent uitspraak gedaan in een individuele zaak van een energieleverancier tegen een consument die weigerde de extra kosten te betalen voor een acceptgiro. De rechter noemt het onredelijk bezwarend dat consumenten feitelijk gedwongen worden te betalen met een automatische incasso door een kostenopslag bij de acceptgiro. De Consumentenbond onderzoekt de mogelijkheid om de rechter meer uitspraken te ontlokken over extra kosten voor betalen met acceptgiro, zodat duidelijk wordt wat wel en wat niet kan. Bron: Kantonrechter: Geen extra kosten voor acceptgiro | Platform ELFA

• arie61
      arie61's schermafbeelding
      Super Member
      6.988 Reacties
      Maakt gebruik van de forum-app op Facebook
      Stamgast BadgeAllrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgePleingast Badge
      26-03-11 12:35
      dit zijn geen acceptgiro kosten maar administratie kosten

• Merman
      Doet lekker mee
      41 Reacties

26-03-11 12:46
      ja zo lust ik er nog wel een paar. Dat is natuurlijk gewoon hetzelfde. Het is maar net wat voor etiketje je erop plakt. Op de factuur staat duidelijk: 'kosten papieren factuur'

• centaur
      centaur's schermafbeelding
      Klant Expert
      6.502 Reacties
      Stamgast BadgeAllrounder BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgePleingast BadgeBreinbreker Badge
      26-03-11 12:46
      Online is zo makkelijk, je kan de factuur gewoon inzien en als je hem wil behouden opslaan of printen.
      We leven in het jaar 2011 en ik vind het prettig op deze wijze de facturen beschikbaar stelt.

• arie61
      Super Member
      6.988 Reacties
      Stamgast BadgeAllrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgePleingast Badge
      26-03-11 12:50
      kosten papieren fractuur zegt het al de kosten van het papier en het werk dat ze er mee hebben dat kost geld

• Merman
      Doet lekker mee
      41 Reacties

26-03-11 12:57
      Het gaat erom dat je als consument niet met kosten mag worden opgezadeld als je liever geen automatische incasso wilt instellen. Dat is wat T-Mobile nu wel doet en dat heeft de rechter verboden. en dan kun je het 'kosten papieren factuur', 'kosten accept giro', 'administratiekosten' of 'kosten voor het likken van enveloppen' noemen, het komt er gewoon op neer dat je betaalt voor het ontvangen van een acceptgiro. En dat mag niet. Heb Radar al ingelicht.

• Merman
      Doet lekker mee
      41 Reacties

26-03-11 12:59
      Dan moet T-Mobile je een mail sturen met de gegevens om het bedrag zelf over te maken. Dan kun je online je factuur inzien. Maar die optie bieden ze niet.

Daar zou ik ook blij mee zijn: zelf online factuur inzien en dan het zelf overmaken om de controle te houden.

• arie61
      Super Member
      6.988 Reacties
      26-03-11 13:12
      je blijf maar vol houden dat je goed zit maar heb je wel er goed over nagedacht dat als dat wat jij wilt dan je zin krijg bij radar of waar dan ook dat tmobile dan zegt,,,,,,,,,,,,,, goed maar we gaan al de prijzen verhogen met ingang van 1 juni door de inflatie dan ben je dus toch weer duurder uit je moet met de tijd mee gaan als je het automatisch incasso doet en het klop niet krijg je je geld ook terug lees de topics hier over

• Merman
      Doet lekker mee
      41 Reacties

26-03-11 13:18
      Dus feitelijk zeg je dat we alles van T-Mobile maar moeten slikken omdat anders de dreiging van kostenverhoging aanwezig is. Nee, dat is lekker.

• centaur
      Klant Expert
      6.502 Reacties
      Stamgast BadgeAllrounder BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgePleingast BadgeBreinbreker Badge
      26-03-11 13:23
      Mogelijkheden zijn er wel zoals je hier al wordt verteld.
      TROS Radar - Toon onderwerp - T-Mobile rekent kosten voor verzending van acceptgiro's

• arie61
      Super Member
      6.988 Reacties
      26-03-11 13:28
      merman ik wens je veel succes met de stappen die je wil nemen maar op mijn steun moet je niet rekenen afz arie61

• Merman
      Doet lekker mee
      41 Reacties

26-03-11 13:35
      bedankt hoor. Wat een bijval!

• centaur
      Klant Expert
      6.502 Reacties
      26-03-11 13:38
      Sorry merman, vind dat je een beetje aan het zeuren bent.

• Merman
      Doet lekker mee
      41 Reacties

26-03-11 13:44
      dat mag je vinden. Maar het blijft belachelijk dat T-Mobile haar klanten niet heeft ingelicht

• - mel -
      Doet lekker mee
      26 Reacties

26-03-11 13:54
      Dan heb ik toch even een vraag,

Uit voorgaande vragen en opmerkingen heb ik begrepen dat je dus of
      je factuur thuis ontvangt, daar 2,10 voor moet betalen en dat je zelf kan bepalen wanneer je het overmaakt
      en zodra je niet de extra kosten wil betalen gelijk vastzit aan automatische incasso.

Dit is ook bij mij het geval, ik vind het overbodig om meer geld te betalen voor een papieren factuur.
      daarom dus overgestapt naar digitaal en dus ook naar automatische incasso.

Dit vind ik absoluut niet fijn en regel graag zelf persoonlijk mijn betalingen.
      is er geen andere mogelijkheid zonder automatische incasso?

Graag wordt ik hierover geinformeerd.

• Dragonz
      Doet lekker mee
      10 Reacties

27-03-11 16:27
      Bij veel banken die gebruik maken van internetbankieren is er een mogelijkheid voor aanmelden van Digitale Nota.

Hierbij krijg je de nota via het programma binnen en kun je zelf de betaling regelen net zoals je een acceptgiro krijgt via de post.

• EsthervD
      EsthervD's schermafbeelding
      T-Goeroe
      4.773 Reacties

Stamgast BadgeAllrounder BadgeiPhone Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel BadgeBreinbreker Badge
      28-03-11 12:12
      @-mel- Dragonz
      Het is mogelijk om een Digitalen Nota te ontvangen via je bank. Klanten van Rabobank, ING en ABN AMRO kunnen zich eenvoudig aanmelden via internetbankieren. Een Digitale Nota vind je na aanmelding terug in je internetbankier-programma, waarna je de factuur kunt voldoen.

• - mel -
      Doet lekker mee
      26 Reacties

28-03-11 16:53
      Bedankt, dan ga ik snel kijken wat ik kan doen