• catweazel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten catweazel heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

23 november 2016, 04:18

- Topic starter
    Ik krijg telefoonupdate maar niet gedownload.Laatste update was eindigend op10586.545/windows10 versie 1511.
    Nu heb ik een updatemelding 14393.448/windows 10 versie 1607.
    Heb bij de updategeschiedenis gekeken en daar staat update 14393.448/versie 1607 niet bij.Wel 14393.447/versie 1607.
    Hebben ze nu een verkeerde update naar mij gestuurd?
    Weet iemand hier meer van?
    0
  • fredhagen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fredhagen heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

5 januari 2017, 18:18

Sim weg gegooid, kreeg sim vanwege probleem met grootte van sim en das opgelost. Problemen met mijn 950xl begon na de eerste update, aangezien updates niet te voorkomen zijn krijg telkens auto- updates. Toen ik um kocht werkte hij na functioneren. Na updates date hij niet alle apps op, veel daarvan gebruik niet. Vorige week fabrieks instellingen geactiveerd, krijg apps terug die vanaf begin verwijderd heb (oa. candycrush)
    0
  • fredhagen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fredhagen heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

5 januari 2017, 18:24

Nog een klein feitje, bij eerste keer laden schakelde de foon uit en gaf hij in display aan dat ie te warm werd.
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11259 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

6 januari 2017, 10:50

Hoi Fred,

Ah jammer dat de simkaart inmiddels weg is. Ik heb je gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd om deze uit te proberen.

Bij het updaten van je software worden de applicaties niet bijgewerkt. Het bijwerken van de applicaties gaat via de Microsoft Store. Heb je zelf al gecontroleerd of je de applicaties kan updaten?

Hmm dat is natuurlijk niet de bedoeling. Was je toen toevallig intensief bezig met je toestel? Scheen de zon op je toestel of was het warm in de ruimte waar je toen was? Heb je dit sindsdien nog een keer meegemaakt?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
    0
  • Ray S

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ray S heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

28 maart 2017, 17:10

Ik zit dit even te lezen en wilde om te reageren even een accountje aanmaken. Bij dezen.

Tot mijn verbazing wordt er hier op het forum met geen woord gerept over of iemand wel of niet Microsoft Insider is en over de Windows Device Recovery Tool (tenzij ik dat over het hoofd heb gezien).
    Hierboven staan reacties van mensen met problemen met hun Lumia die niet goed aangepakt worden naar mijn idee. Deze problemen hadden zo opgelost kunnen worden. En mensen zouden een minder nare bijsmaak hebben van Windows 10 Phone. Want dat is wat er gecreëerd wordt .

Tips bij issues hebt met updates op je Windows 10 telefoon. Of andere functionaliteit...:

-Ben je Windows Insider? Dan krijg je updates die nog niet helemaal geschikt zijn voor het grote publiek. Lees je hierover in en zet dit niet zomaar "aan" als je niet weet wat je doet. Tenzij je actief mee wilt doen met de ontwikkeling van Windows 10 Phone en je genoegen neemt met het feit dat de updates die je krijgt veelal niet stabiel zijn. Hierover kun je MS feedback geven. Zodoende evolueert het platform. Net als de PC versie.

-Wat ik veel lees als tip is om je telefoon te resetten naar fabrieksstandaarden bij problemen. Dit is een goeie tip, echter doe dit niet met de optie die je op je telefoon zelf hebt. Dit is een handige snelle manier om kleine software issues eventueel op te lossen, maar als het probleem dieper zit moet je iets anders gebruiken. Namelijk de Windows Device Recovery Tool. Hier te downloaden en eventueel in te lezen hierover:

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/12379/windows-10-mobile-device-recovery-tool-faq

Deze download de laatste publieke image versie (installatiebestand). Hiermee wordt je telefoon echt daadwerkelijk opnieuw geïnstalleerd. Dit gebeurt niet als je de ingebakken manier uitvoert vanuit de telefoon instellingen. Dit is ook de enige manier om van het Insider image af te komen. Elke andere manier die je eventueel op internet vind op fora klopt niet, of is geschreven voor een eerdere versie van Windows 10 Phone.

In het kort, bij welk probleem dan ook met je Lumia 950 en 905 XL, reset je telefoon met de Windows Device Recovery Tool en al je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mocht je onverhoopt nog wel tegen issues aanlopen, dan is er wellicht iets daadwerkelijk defect in de hardware.

Gr,
    Ray (niet werkzaam bij T-Mobile of Microsoft, maar een voorstander van Microsoft Phones)
    2
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8729 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

29 maart 2017, 15:45

Hoi Ray,

Jouw reactie is helemaal super! Altijd tof om te zien dat forumleden zo'n bericht tikken om anderen te helpen, daar hebben anderen weer flinke profijt van, thanks! :D
    0
    Tot en met 1 mei ben ik niet aanwezig op het forum, maar gelukkig helpen mijn vriendelijke collega's je graag verder! Fijne Koningsdag!
  • Ray S

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ray S heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

29 maart 2017, 18:45

Graag gedaan:)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)