Beantwoord: Windows phone applicatie niet beschikbaar

• Karelsuriname

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Karelsuriname heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

25 februari 2017, 11:00

- Topic starter
    Waarom is er geen app voor een windows phone om je verbruik te zien
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Serviceweb op 25 februari 2017, 13:33
    Hoi Karel,
    Welkom op de forum van T-Mobile.

T-Mobile is er hard mee bezig, maar de noodzaak voor een dergelijke app was er voorheen nog niet. De cijfers wezen uit dat er niet veel vraag was naar een My T-Mobile App voor Windows telefoons. Op dit moment verandert deze vraag en is T-Mobile de mogelijkheden aan het onderzoeken.

Aangezien T-Mobile hier ook al een uitgebreid topic over heeft lopen, kan een T-Mobile medewerker deze topic sluiten en verwijs ik je naar de andere discussie. Hier is ook de T-Mobile ontwikkelaar aanwezig en hij plaatst updates wanneer er nieuws te melden is.

Fijn weekend!
    Bekijk origineel
  • Serviceweb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Serviceweb heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1314 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

25 februari 2017, 13:33

Hoi Karel,
    Welkom op de forum van T-Mobile.

T-Mobile is er hard mee bezig, maar de noodzaak voor een dergelijke app was er voorheen nog niet. De cijfers wezen uit dat er niet veel vraag was naar een My T-Mobile App voor Windows telefoons. Op dit moment verandert deze vraag en is T-Mobile de mogelijkheden aan het onderzoeken.

Aangezien T-Mobile hier ook al een uitgebreid topic over heeft lopen, kan een T-Mobile medewerker deze topic sluiten en verwijs ik je naar de andere discussie. Hier is ook de T-Mobile ontwikkelaar aanwezig en hij plaatst updates wanneer er nieuws te melden is.

Fijn weekend!
    0
    Ben ook maar gewoon een klant! Zeer tevreden over T-Mobile maar als ik kritisch moet zijn dan ben ik dat ook.
  • R.R.

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten R.R. heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties

26 april 2017, 15:34

We zijn er hard mee bezig. Nou dat is onzin, dat was T-mobile twee jaar geleden ook al. Heb er toen ook al naar gevraagd. Het gaat er niet van komen. Wel verkopen maar geen service erbij verlenen. Het blijft vervelend dat ik niet in het buitenland kan controleren hoeveel MB ik gebruikt heb aangezien dat niet mogelijk is op de T-mobile web site. Waarom eigenlijk niet????
    0
  • Serviceweb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Serviceweb heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1314 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

26 april 2017, 15:52

Hoi R.R.

Even terug komen op het verhaal dat je in het buitenland niet kan controleren wat je verbruik is. Ik kan dit wel zien, ook als ik geen My T-Mobile app gebruik! Kijk maar eens online bij Internet in het buitenland.

Ik kan daar mooi zien wat ik verbruikt heb in het buitenland. Wel even bij vermelden dat ik een Stel Samen & Stel Bij abonnement heb en als ik een Travel & Surf pas koop ik dat ook op deze pagina kan inzien. Misschien zou je deze pagina ook eens kunnen raadplegen en kijken wat jij kan zien.

Er vanuit gaande dat T-Mobile zegt er mee druk bezig te zijn, dat ze dat dan ook aan het doen zijn. Snap je frustratie maar dat ze geen service verlenen, dat gaat er bij mij niet in. Maar goed, ik kan me voorstellen dat als je een windows gebruiker bent en al zo lang moet wachten, dat het niet leuk is. Misschien schudden we T-Mobile weer wakker om er verder mee door te gaan?!

Ik hoop in ieder geval dat bovenstaande informatie voor jou ook werkt en dat je er dan ook met plezier, al is het dan via je browser, gebruik van kan maken en kan inzien wat je verbruik is. Veel plezier en morgen alvast een fijne Koningsdag gewenst :)
    0
    Ben ook maar gewoon een klant! Zeer tevreden over T-Mobile maar als ik kritisch moet zijn dan ben ik dat ook.
  • R.R.

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten R.R. heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties

28 april 2017, 18:03

Bedankt voor het antwoord. Het is natuurlijk prachtig dat ik via de web site kan kijken wat mijn verbruik is maar dat kost natuurlijk veel meer MB,s dan via de app.!!!! Ik ga er niet van uit dat T-Mobile er druk mee bezig is want, zoals gezegd, waren ze daar twee jaar geleden ook al en het lijkt me sterk dat er in die tijd geen App. ontwikkeld zou kunnen worden.
    Het zal wel niet interessant zijn commercieel gezien. Dat vind ik overigens prima maar zeg dat dan.
    Verder heb ik weinig aan te merken op T-Mobile en ben best tevreden over het netwerk
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

1 mei 2017, 12:07

Hoi R.R.

Zoals ook aangegeven in het topic zijn we niet hard bezig met het bouwen van een My T-Mobile app voor Windows gebruikers, maar we zijn wél bezig om te kijken wat we voor onze Windows-gebruikers kunnen doen. We willen uiteraard geen valse beloftes doen, vandaar dat we dit ook eerlijk aangeven. Op dit moment is er nog geen nieuws over een app voor Windows-gebruikers, maar mocht er een update komen dan laten we dat zeker weten in het algemene topic.

Overigens kun je zoals Serviceweb al aangaf in het buitenland via deze pagina bekijken hoeveel MB's je nog kunt verbruiken. Deze pagina kun je geheel gratis bekijken, het kost je geen MB's. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Blij om te lezen dat je verder tevreden bent over ons :) Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
    0
  • telephone

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten telephone heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

8 mei 2017, 13:28

Wel vreemd dat als ik alles terug lees ( ook andere topics) het al ruim 4 jaar speelt.
    Er is was geen urgentie genoeg om voor de Windows Phone klanten service te bieden.

Maar als klant denk ik mee.
    Type de volgende link in:
    https://www.t-mobile.nl/login
    En maak deze aan je startscherm vast, dan ben je al een beetje geholpen denk ik.

En dan verder maar hopen dat de app er binnenkort komt!!!!

Een tevreden klant 😊
    1
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

9 mei 2017, 12:55

Dat is zeker een goede tip! :) Bedankt voor het delen en meedenken telephone! En fijn om te lezen dat je tevreden bent, goed om te horen!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)