Vraag: Telefoonupdate Microsoft 950

  • catweazel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten catweazel heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    23 november 2016, 04:18

    - Topic starter
    Ik krijg telefoonupdate maar niet gedownload.Laatste update was eindigend op10586.545/windows10 versie 1511.
    Nu heb ik een updatemelding 14393.448/windows 10 versie 1607.
    Heb bij de updategeschiedenis gekeken en daar staat update 14393.448/versie 1607 niet bij.Wel 14393.447/versie 1607.
    Hebben ze nu een verkeerde update naar mij gestuurd?
    Weet iemand hier meer van?
    0
    Quote
  • catweazel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten catweazel heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    23 november 2016, 23:17

    Sinds vandaag staat bij de updategeschiedenis de update 14393.448/versie 1607 er wel bij.
    Dus ik heb wel een goede update melding.
    Maar nu heb ik er een foutcodemelding bij gekregen nl. 0x8024a111.
    Kan iemand mij vertellen wat deze code inhoud?
    0
    Quote
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    24 november 2016, 09:31

    Hey Catweazel,

    Welkom op het forum!

    Bedankt voor je update, goed om te lezen dat de juiste update inmiddels zichtbaar is. Wel vreemd dat je nu deze foutmelding te zien krijgt. Op welk moment zie je deze foutmelding? Bij welke handeling? Loop je dan vast in een bepaald proces of komt de foutmelding alleen even tevoorschijn?

    Na de website van Microsoft bezocht te hebben zie ik dat één van Microsoft medewerkers bij zo'n foutmelding een fabrieksherstel adviseert. Heb je dit toevallig al uitgeprobeerd?

    Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
    0
    Quote
  • catweazel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten catweazel heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    24 november 2016, 12:44

    Hallo issam dank voor je reactie.De update staat sinds gisteravond op 11 % en gaat niet verder.Ik krijg nu de melding
    Uw verbinding roamt deze gaat automatisch verder.Heb maandag al een fabrieksreset gedaan,en heb me weer bij zelfde microaccount aangemeld,daarna al mijn apps weer teruggezet.Pas daarna met veel moeite 31 appupdates gedaan en daarna kwam de updatemelding van 14393.448/1607.
    Voor de fabrieksreset zat er nog een update bij dat was 10586.682/1511. Maar na de reset zat deze er niet meer bij.Heb het ook via wifi geprobeert dat gaat ook niet.Nu doe ik het via ota zoals ik al de vorige updates ook heb gedaan.
    0
    Quote
  • Amy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

    Oud-Moderator
    10069 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    25 november 2016, 07:58

    Hey Catweazel,

    Wat lastig dat dit niet allemaal helemaal goed gaat! Is de update inmiddels van 11% naar 100% gegaan? :?

    Is het ook gelukt om al je gegevens weer terug te zetten? Loop je nu nog ergens tegenaan en welke update is er nu geïnstalleerd op je toestel?

    Ben benieuwd naar je reactie! Als je ergens nog tegenaan loopt of nog vragen hebt over welke update je nu hebt kunnen we ook altijd even navraag voor je doen bij een software-expert. :)
    0
    Quote
  • catweazel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten catweazel heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    25 november 2016, 17:41

    Hallo de update is niet verder gekomen dan 11%,ben toen gestopt.Heb de telefoon gisteren weer gereset en er een heel nieuw microsoftaccount opgezet.Daarna alle apps weer teruggezet en kreeg weer dezelfde updatemelding 14393.448/versie 1607.En voordat ik maandag de telefoon heb gereset was er nog een update 10586.682/versie 1511.Deze was na de fabrieksreset van maandag verdwenen.
    Maar volgens mij heb ik deze update nodig,want nu heb ook software versie 1511.
    Deze heb ik 10 aug. geupdate zonder problemen,update 10586.545/1511.
    Ik heb het vermoeden dat deze update niet mogelijk is,de 14393.448/1607.
    En ik gisteren ook de apn handmatig ingeseld op smartsites.t-mobile/pap/ipv4v6.
    Terwijl standaard instelling op ipv4 staat,welke is nou goed.
    Ook krijg ik telkens de melding "uw verbinging roamt".,maar dataroaming staat uit.
    Vreemd ik met alle vorige updates via ota nergens problemen mee.
    Heb vanmiddag via wifi geprobeert lukt gewoon niet.
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    28 november 2016, 10:11

    Hi catweazel,

    Het wordt mij iets te technisch en dus heb ik je vraag doorgezet naar onze software specialist. Zodra ik een reactie ontvang, zal ik het mij je delen in dit topic. :)
    0
    Quote
    .
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    28 november 2016, 11:32

    Hi catweazel,

    Daar ben ik weer! Ik heb zojuist een reactie ontvangen. Onze software specialist geeft aan dat je er weinig aan kan doen als zelfs een fabrieksreset niet heeft gewerkt. Je kan in dit geval ervoor kiezen je toestel ter reparatie aan te bieden en hopelijk zullen zij dit software probleem kunnen oplossen.

    Als je in de tussentijd andere vragen hebt, hoor ik het graag!
    0
    Quote
    .
  • catweazel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten catweazel heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    29 november 2016, 14:33

    Hallo tmobile
    Inmiddels is de telefoon
    0
    Quote
  • DennisAmeling

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DennisAmeling heeft ontvangen van andere leden.

    Droomt Magenta
    1138 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    29 november 2016, 14:37

    @catweazel
    Ik heb dit probleem ook gehad met sommige updates op mijn Lumia 950 XL als ik die updates op 4G probeerde te downloaden. Kreeg toen ook de melding "Uw verbinding roamt". Zou je je toestel eens opnieuw willen starten, dubbelchecken of je een goede WiFi verbinding hebt en dan het updatescherm weer willen openen? Toen ik verbonden was met WiFi liep de update wel door. :)
    0
    Quote
    Ik heb eerder bij T-Mobile gewerkt, maar reageer nu als klant en kan je dus helaas niet helpen met vragen specifiek over je aansluiting/factuur/etc.
  • catweazel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten catweazel heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

    4 december 2016, 20:12

    Hallo tmobile,de telefoon
    0
    Quote
  • fredhagen

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fredhagen heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties

    2 januari 2017, 19:26

    Ik heb een 950xl en zie in mijn updates dat sommige apps nog niet aangepast zijn en kan er niets aandoen, behalve wissen.
    Tijdens internetten krijg ik geregeld meldingen van pagina niet bereikbaar of bestaat niet. Bij openen van pagina's is browser redelijk snel, voor daadwerkelijk beeld moet ik vaak lang wachten, soms minuten (sluimerstand is 1 minuut). Met mijn windows 8.1 zijn de problemen stuk minder.
    0
    Quote
  • Thalina

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    5258 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    3 januari 2017, 09:43

    Hoi Fredhagen,

    Wat jammer om te horen dat je toestel kuren heeft! Sinds wanneer heb je hier problemen mee? Bedoel je een update van een specifieke app of een update van jouw toestel? Heb je dit geprobeerd via ons 4G-netwerk of wifi? Gaat het om bepaalde apps, zo ja welke? Kun je eens kijken naar de tips van Dennis hierboven?
    Wat betreft het internetten: fijn om te lezen dat het al stuk beter gaat met Windows 8.1! Ik zie dat je in maart 2016 een nieuwe simkaart toegestuurd hebt gekregen maar dat je deze nooit hebt geactiveerd. Heb je deze simkaart nog liggen, zo ja kun je deze simkaart activeren? Mogelijk heeft dit nog een positief effect op jouw internetverbinding.

    Ik zie je reactie graag tegemoet!
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)