Beantwoord: Nieuwe Nokia toestellen straks ook verkrijgbaar bij T-Mobile?

• Manschaa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Manschaa heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    2 Reacties
    Auteur

26 februari 2017, 18:42

- Topic starter
    Vandaag heeft Nokia een drietal nieuwe toestellen aangekondigd. Degelijke toestellen voor een goede prijs. Ik ben erg benieuwd of T Mobile deze toestellen ook in hun line up zullen opnemen, zodat het mogelijk wordt gemaakt om hieraan een abonnement te nemen. Ik vind zelf dat T Mobile hierin niet kan achter blijven! Ik hoor het graag
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 6 maart 2017, 12:10
    Hey Manschaa,

Op het moment is er nog geen concrete planning of en wanneer deze toegevoegd zouden worden aan ons assortiment. Zodra wij hier meer nieuws over hebben, dan laten we dit zo snel mogelijk weten! :)
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

27 februari 2017, 11:50

Hey Manschaa,

Je oog laten vallen op de "nieuwe" 3310? ;)

Ik weet niet zeker of wij deze toestellen op gaan nemen in ons assortiment en welke variant(en) dit dan zou zijn. Dit ga ik even voor je navragen. Als ik hier reactie op heb, dan hoor je het gelijk!
    0
  • Manschaa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Manschaa heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    2 Reacties
    Auteur

27 februari 2017, 12:50

Dank je David. Het gaat mij meer om de nieuwe Nokia's 6 en de aanstaande 8.
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

6 maart 2017, 12:10

Hey Manschaa,

Op het moment is er nog geen concrete planning of en wanneer deze toegevoegd zouden worden aan ons assortiment. Zodra wij hier meer nieuws over hebben, dan laten we dit zo snel mogelijk weten! :)
    0
  • rensd

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rensd heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

8 september 2017, 18:56

Is er al wat bekend of jullie de nieuwe toestellen krijgen???
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

10 september 2017, 12:25

Hoi Rens,

Op het moment is er nog geen nieuws bekend over de nieuwe toestellen van Nokia. We houden het in de gaten en delen het hier op het forum wanneer we een update hebben!
    0
  • Gershwin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gershwin heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

8 oktober 2017, 16:31

Dag allen, Ik ben in het bezit van een Nokia 6 i.c.m. een T-mobile go abb. 10 GB. Aangeschaft via Belsimpel. Deze combi werkt tot nu toe goed en snel ook als hotspot voor mijn laptop, alleen is de ontvangst via een Sensus Bluetooth carkit niet storingvrij. Met de voorgaande Lumia 640 en 710 (4 me always a Nokia) had ik dat probleem niet. Wellicht een aandachtspuntje voor de volgende update. Of heeft iemand een andere suggestie?
    0
  • Rob 'n' Roll

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rob 'n' Roll heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

14 november 2017, 14:15

Gershwin schreef:

... alleen is de ontvangst via een Sensus Bluetooth carkit niet storingvrij. Wellicht een aandachtspuntje voor de volgende update. Of heeft iemand een andere suggestie?

Ik heb ook een Nokia 6 en icm de VW Touch Adapter bluetooth carkit in mijn VW Passat, heb ik ook last van storingen, lees: krakend geluid zodra mijn gesprekspartner gaat spreken. Dit houdt na 2 a 3 seconden op maar herhaalt zich iedere 30 seconden. Nokia zegt dat het aan de Touch Adapter van VW ligt. Heb de Nokia 6 getest met de bluetooth van een soundbar en dat werkt perfect.
    De Nokia 6 is iig een prima toestel, jammer dat T-Mobile de nieuwe range niet in hun gamma opneemt. Wellicht is de winstmarge te laag...? Ik zeg ook maar wat.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)