Vraag: Instellen mobiel netwerk op Lumia 435

• kassikougom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kassikougom heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

11 september 2017, 16:46

- Topic starter
    Heb volgens instructie de apn handmatig ingevuld alles zou moeten kloppen.
    Zie boven in scherm een H , heb helpdesk gebeld van Bayer volgens hen zou toestel niet geschikt zijn voor mobiel internet, toestel is een lumia 435 kunnen jullie dit bevestigen ?
    0
  • jan kelder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jan kelder heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1045 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

11 september 2017, 17:49

Dit toestel is gewoon verkocht in nederland dus daar werkt
    internet op .
    Hierbij link voor de instellingen , misschien werkt het .

https://apn-netherland.gishan.net/settings/946_2_t-mobile__apn_settings_for_microsoft_lumia_435.php
    0
  • kassikougom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kassikougom heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

12 september 2017, 17:09

Jan ,

Bedankt voor je snelle reactie, het gaat echter niet werken , ik heb wel een lumia 435 maar probleem is dat ik de verificatie code niet kan wijzigen is en blijft PAP.
    bijgevoegd een foto , ik hoop dat iemand hier iets mee kan .
    0

1 Bijlage

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

12 september 2017, 19:27

Hey Kassikougom,

De verificatiecode zou ook eigenlijk PAP moeten zijn. Zou je de instructies uit onze eigen Toestelhulp eens uit kunnen voeren? H is een frequentie waar je wel mee zou moeten kunnen internetten. Kun je ook eens de instellingen van jouw mobiele internet eens kunnen controleren om te kijken of daar wellicht een functie verkeerd staat waardoor het niet lukt?

Controleer ook even of jouw simkaart het wel goed doet, dan hebben we ook dat uitgesloten! Je vindt op deze pagina de instructies om de simkaart te testen.

Ik ben heel benieuwd of het gelukt is!
    0
  • kassikougom

2 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 12:08

Hallo David,

Toestel instellingen zijn correct, heb sim kaart gereinigd.
    Na opnieuw opstarten weerderom geen verbinding met internet.
    Heb nog niet geprobeerd om simkaart in ander toestel te proberen, heb hier geen ander toestel voor beschikbaar maar zal dit later nog proberen.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 september 2017, 10:06

Hi Kassikougom,

Jammer dat de tips niet hebben geholpen. Heb je het inmiddels kunnen testen met een ander toestel? Je zou ook langs een T-Mobile Shop kunnen gaan en daar een kruistest kunnen uitvoeren? Mijn collega's helpen je graag verder!
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)