Vraag: Hoe contacten overzetten van Lumia 950 naar Nokia 3

• Danwellus

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Danwellus heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

6 december 2017, 08:20

- Topic starter
    Beste allemaal,

Is er toevallig een makkelijke manier om mijn contacten van mijn Microsoft Lumia 950 over te zetten naar de Nokia 3.
    Ben gisterenavond bezig geweest om via Outlook/Gmail en dergelijke mijn contacten over te zetten, maar dit lukte totaal niet.
    De Nokia 3 lijkt geen optie te hebben om dit te doen.
    Heb ook al via google gezocht, maar er is niets te vinden dat lijkt te werken.
    Wat doe ik verkeerd of wat zie ik over het hoofd??

Groetjes, Danny
    0
  • toetsie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten toetsie heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1567 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

6 december 2017, 10:00

Je contacten overzetten naar je simkaart?
    0
  • Danwellus

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Danwellus heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

6 december 2017, 11:05

toetsie schreef:

Je contacten overzetten naar je simkaart?

Was inderdaad een goed oplossing, helaas is dat geen optie bij de Lumia. Of tenminste niet te vinden...
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11366 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

6 december 2017, 13:04

Hoi Danwellus,

Je hebt zelf dus al het nodige geprobeerd, zo te lezen? Krijg je ook een foutmelding bij het proces of werkt het gewoon niet?

Normaliter zou het moeten werken door de volgende stappen te ondernemen, nadat je de contacten via Gmail hebt opgeslagen:
    Instellingen > Algemeen > Accounts en synchronisatie. Vervolgens kies je Account toevoegen, dan Google en klik erna op Bestaand. Daarna zou je in moeten kunnen loggen en de gegevens op de Nokia kunnen zetten. Je kunt anders ook een app downloaden en kijken of dit wel werkt. Je hebt bijvoorbeeld Transfer my data, wellicht werkt dit wel voor je!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie, hopelijk is het gauw opgelost!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)