Vraag: Vocht detectie LG G6

• noynoy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten noynoy heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

23 november 2017, 10:34

- Topic starter
    Ik krijg vanaf het regelmatig melding vocht detectie bij de usb poort. Echter is mijn telefoon altijd droog. Ik neem het nooit mee in badkamer of naar sporten. De probleem gaat vaak weg naar een of twee keer aan en uit zetten. Laatste dagen komt het probleem vaker voor en blijft ook langer aanhouden. Tot ik soms echt op de laatste %3 kan starten met opladen.Ik zag dat het een veel voorkomende probleem is van LG G6 . Op deze manier is mijn toestel niet vertrouwbaar. Graag hulp
    0
  • noynoy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten noynoy heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties
    Auteur

26 november 2017, 00:01

noynoy schreef:

Ik krijg vanaf het begin regelmatig melding vocht detectie bij de usb poort. Echter is mijn telefoon altijd droog. Ik neem het nooit mee in badkamer of naar sporten. De probleem gaat vaak weg na een of twee keer aan en uit zetten. Laatste dagen komt het probleem vaker voor en blijft ook langer aanhouden. Tot ik soms echt op de laatste %3 kan starten met opladen.Ik zag dat het een veel voorkomende probleem is van LG G6 . Op deze manier is mijn toestel niet vertrouwbaar. Graag hulp

0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9003 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

26 november 2017, 14:15

Hi Noynoy,

Wat een vreemd probleem zeg. Heb je de usp-poort al goed gecontroleerd? Het kan ook zijn dat er bijvoorbeeld vuil of stof in de connector is gekomen. Je kan dit met een droge tandenborstel of tandenstoker (voorzichtig) schoonmaken. Zou je je toestel in de veilige modus kunnen starten? Herstart je telefoon in veilige modus, en kijk of het dan nog dezelfde melding geeft.

Om de telefoon in veilige modus te starten:
    1. Zet de telefoon HELEMAAL uit (dus de powerknop lang vasthouden, en dan 'Uitschakelen' kiezen).
    2. Houdt de knop 'volume-down' vast, en druk de powerknop in totdat het scherm aangaat. Houdt daarbij volume-down vast.
    3. Wacht tot de telefoon gestart is.
    Nu staat 'ie in veilige modus, krijg je de melding nog steeds?

Ik hoor graag van je of je wat hebt aan deze tips.
    0
    .
  • MDijkman89

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MDijkman89 heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

17 januari 2018, 15:19

Sinds afgelopen maandag heb ik hetzelfde probleem.

Bij het aan de lader leggen geeft hij melding, dat het laden is geblokkeerd, ik krijg het nu zelfs helemaal niet meer voor elkaar om hem verder op te laden dan 5 %.

Op deze manier heb ik niks aan mijn telefoon. Ik heb het bovenstaande geprobeerd maar dat heeft helaas niets geholpen. Is het TS inmiddels wel gelukt het probleem op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Martijn
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    9003 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 januari 2018, 10:10

Hi Martijn,

Echt jammer dat je dit probleem ook hebt en dat bovenstaande niet heeft geholpen. Ik wil je in dit geval adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Op deze pagina vind je meer informatie over het aanmelden voor een reparatie.

Laat je even weten of het lukt?
    0
    .
  • Anaa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Anaa heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

21 januari 2018, 10:53

Hi Hajar.

Ik heb precies zelfde probleem als de andere mensen hier . Mijn lg g6 zegt constant dat er vocht in de usb zit. Mijn telefoon is bekeken zover het kon en er is geen water schaden. Kan je mij helpen dit probleem te verhelpen. Ik heb er ook nog garantie op zitten.

Gr. Ana
    0
  • Johrick

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Johrick heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Stagiair
    169 Reacties
    Allrounder

Allrounder

21 januari 2018, 13:28

Hi Anaa,

Heb je de bovenstaande acties ondernomen? Mocht dat niet helpen dan raad ik je aan om net zo als Martijn je toestel ter reparatie aan te bieden. Op deze pagina vind je meer informatie over het aanmelden voor een reparatie.

Ik hoop dat het niet zo ver hoef te komen dat je toestel gerepareerd hoeft te worden!

Laat je me weten of het allemaal gelukt is?
    0
    Groetjes Johrick - Stagiair bij T-Mobile Webcare
  • ajvandebelt

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ajvandebelt heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    2 Reacties

6 februari 2018, 15:26

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook heb ik een soms erg warme telefoon
    0
  • Johrick

T-Mobile Stagiair
    169 Reacties
    Allrounder

Allrounder

7 februari 2018, 09:12

HI Ajvandebelt,

Heb je het stappenplan die @Hajar heeft gestuurd al gevolgd?

Mocht dat niet helpen dan raad ik je aan om je toestel ter reparatie aan te bieden, Op deze pagina vind je meer informatie over het aanmelden van je telefoon ter reparatie.

Ik hoop niet dat je toestel gerepareerd hoeft te worden.

Laat je me weten of het gelukt is? Ik wens je nog een fijne dag toe!
    0
  • ajvandebelt

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ajvandebelt heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    2 Reacties

7 februari 2018, 13:30

Hoi Johrick
    Ik heb het geprobeert maar hielp niet.
    Misschien raar maar bij de aanschaf van mijn toestel heb ik er een case bijgekocht waarmee ik op zou kunnen nemen zonder te flippen. Ik heb de case er om weg en heb de storing nog niet weer gehad.
    0
  • Johrick

T-Mobile Stagiair
    169 Reacties
    Allrounder

Allrounder

7 februari 2018, 14:29

Hi ajvandebelt,

Wat vreemd! Gelukkig heb je de melding niet meer, ik hoop dat het zo blijft!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik ze graag! Ik wens je nog een fijne dag :)
    0
  • Lucasheerings

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lucasheerings heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

19 februari 2018, 13:43

Ook bij mij is dit probleem van de week begonnen. Nu dagelijks een melding en mijn usb ingang geedt een melding dat ik iets aansluit Ookal is dit niet het geval. Melding blijft hoogstens een halve seconde staan maar komt om de minuut.. Erg vervelend iemand een oplossing?
    0
  • Hajar

T-Mobile Moderator
    9003 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

20 februari 2018, 11:10

Hi Lucas,

Aah jammer dat je probleem ook ervaart. Heb je de tips die ik bovenin het topic geef ook al uitgeprobeerd? Ben benieuwd of het voor jou daarmee wel is opgelost.

Laat het ons weten!
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)