Beantwoord: LG nexus 5x locked

• htctouch pro 2

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten htctouch pro 2 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    25 Reacties
    Auteur

3 mei 2017, 21:07

- Topic starter
    Goedenavond allen,

Zomaar vanuit het niets (zat op internet) werd het scherm van mijn lg nexus 5x zwart en kwam "google" in het scherm te staan. Telefoon wilde niet meer opstarten en gaf telkens het woord google. Via de volume down en aan uit knop geprobeert een harde reset te doen maar lukt dus ook niet.
    Krijg wel het scherm met opties. En het liggende android robotje.

Onderin staat "device state - locked"
    Iemand een idee?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 5 mei 2017, 11:53
    Hey,

Dat klinkt als een behoorlijk serieus probleem! :S Heb je hier nog steeds last van?

Ik heb eens rondgekeken en gezocht en er is niet heel veel bekend over dit probleem, in ieder geval heb ik niet direct een fix voor je kunnen vinden of bedenken. Er wordt veel gesproken over een reparatie, dus niet iets wat je zelf in de hand hebt. Misschien kunnen we nog even verder kijken voor dit nodig blijkt.

Welke opties krijg je op het scherm? Heb je daar al eens mee getest wat je wel en niet kunt? Heb je al eens gekeken of het enig effect heeft wanneer je jouw telefoon aan een computer hangt of deze dan wel herkend wordt? Je kunt dan hopelijk in ieder geval een back-up maken van jouw gegevens.

Als het allemaal niet mag baten, dan kun je jouw toestel ter reparatie inleveren, zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden!

Houd je ons op de hoogte van de vorderingen? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat ook graag! :)
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

5 mei 2017, 11:53

Hey,

Dat klinkt als een behoorlijk serieus probleem! :S Heb je hier nog steeds last van?

Ik heb eens rondgekeken en gezocht en er is niet heel veel bekend over dit probleem, in ieder geval heb ik niet direct een fix voor je kunnen vinden of bedenken. Er wordt veel gesproken over een reparatie, dus niet iets wat je zelf in de hand hebt. Misschien kunnen we nog even verder kijken voor dit nodig blijkt.

Welke opties krijg je op het scherm? Heb je daar al eens mee getest wat je wel en niet kunt? Heb je al eens gekeken of het enig effect heeft wanneer je jouw telefoon aan een computer hangt of deze dan wel herkend wordt? Je kunt dan hopelijk in ieder geval een back-up maken van jouw gegevens.

Als het allemaal niet mag baten, dan kun je jouw toestel ter reparatie inleveren, zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden!

Houd je ons op de hoogte van de vorderingen? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat ook graag! :)
    0
  • htctouch pro 2

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten htctouch pro 2 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    25 Reacties
    Auteur

5 mei 2017, 12:20

Bedankt voor de reactie,

Er was niets meer met de telefoon te doen. Er stonden meerdere opties, waaronder de harde reset. Niets werkte alleen uitschakelen was mogelijk. Na aanleiding van het scherm dat ik kreeg ook op internet gezocht en kwam uit bij een bootlock.
    Dus toestel ter reparatie aangeboden,

Schijnt een bekend probleem te zijn van LG telefoons
    0
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    5939 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

6 mei 2017, 06:23

Helaas een bekend probleem met de N5X, vooral sinds Android 7.0. LG staat jammer genoeg al jaren bekend om hun bootloop issues op alle toestellen, en de N5X is geen uitzondering.

Het moederbord moet worden vervangen, dus opsturen is de enige optie.

Device State - Locked is heel normaal, dat hoort zo. De N5X heeft vanuit de fabriek een gesloten bootloader.
    0
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • kamilvanbuuren

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kamilvanbuuren heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    5 Reacties

7 mei 2017, 08:42

Dag allemaal,

ik heb hetzelfde probleem en stuitte na wat zoeken op deze twee artikelen.
    http://www.techtimes.com/articles/186940/20161125/lg-cant-fix-nexus-5x-bootloop-issue-so-its-offering-full-refunds.htm
    https://www.xda-developers.com/lg-bootloop-lawsuit-adds-nexus-5x-lg-g5-v20-case/

Oftewel: het is een serieus probleem en LG heeft al een rechtszaak aan zijn broek...

@David: wat is het beleid van T-Mobile in dit soort gevallen? Moet ik mijn toestel ter reparatie aanbieden en krijg ik dan een nieuw toestel? Of...?

Dank alvast en groeten,

Kamil.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7389 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

8 mei 2017, 14:11

Hi Kamil.

Balen dat jij dit probleem ook ervaart. Je kan in dit geval het beste je toestel ter reparatie aanbieden. Onze reparatiepartner gaat dit dan verder onderzoeken en het toestel repareren. Op deze pagina vind je meer informate over de reparatieprocedure.

Houd je ons op de hoogte?
    0
    .
  • kamilvanbuuren

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kamilvanbuuren heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    5 Reacties

8 mei 2017, 23:29

Dag Hajar,

dankje voor je reactie. Het toestel is inmiddels onderweg, ik wacht af.

Groeten, Kamil.
    0
  • htctouch pro 2

Doet lekker mee
    25 Reacties
    Auteur

13 mei 2017, 09:40

De status van mijn toestel bij Dynafix, staat al 2 dagen op " repararie gereed" dus ben benieuwd
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 mei 2017, 16:02

Hopelijk is het toestel dan gauw weer terug bij jou, Htctouch pro 2! Laat je ons weten of alles weer goed werkt? :)
    0
  • htctouch pro 2

Doet lekker mee
    25 Reacties
    Auteur

17 mei 2017, 21:45

Vandaag het toestel terug gekregen. Onder garantie een onderdeel vervangen. Altijd weer lekker duidelijk wat er vervangen is😂
    0
  • Bodejap

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bodejap heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

11 juni 2017, 13:09

Hallo Mensen,

Ik heb hetzelfde probleem als meneer en het is inderdaad een bekend probleem.
    Morgen stuur ik het toestel naar jullie op, LG lekker bezig dus...
    0
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    975 Reacties
    Allrounder

Allrounder

12 juni 2017, 14:36

Hoi Bodejap,

Heel slim dat je het toestel ter reparatie gaat opsturen!

Dan kan het onafhankelijk reparatiecentrum kijken naar de schade en het voor je oplossen. Hoe meer klachten ze binnenkrijgen over een bepaald toestel, hoe meer ze dit kunnen verbeteren aan hun volgende toestellen. Ik hoop dat het snel wordt gerepareerd! :)
    0
  • Bodejap

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bodejap heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

21 juni 2017, 19:40

Jaa is allemaal perfect gelopen... niet! Krijg ineens een prijsopgave van maar liefst €270,64 die ik maar even moet gaan betalen terwijl ik gewoon binnen de garantie val.. Ik snap best wel dat dit LG's fout is maar dit is eigenlijk niet mijn zaak om op te lossen. Ook is er geen sprake van water, val of stootschade. Het is gewoon een veelvoorkomend probleem van LG waar ik als klant niets aan kan doen.

Als een bakker verkeerd brood heeft gemaakt doordat zijn meel niet goed was hoeft de klant toch ook niet terug te vallen op de makers van het meel :P
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)