Beantwoord: LG G6 accu snel leeg en warm

• Laura van Kleef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Laura van Kleef heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    20 Reacties
    Auteur

10 januari 2018, 09:41

- Topic starter
    Bij mijn nieuwe telefoon LG G6 gaat opeens de accu snel leeg en toestel wordt warm.
    Hoe kan dat en wat kan ik eraan doen?

Laura van Kleef
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 11 januari 2018, 09:14
    Hoi Laura,

Heel begrijpelijk dat je hiervan baalt en tips zoekt! Het is trouwens niet nodig je berichtje meerdere keren te plaatsen, er komt vanzelf een mede-klant of moderator langs om jouw vraag te beantwoorden. ;)

Terugkomend op jouw vraag: ik denk graag met je mee, zodat je snel weer van een goed werkende telefoon kunt genieten! Je geeft aan dat de accu ook leegloopt als je hem niet gebruikt, het lijkt dan alsof het toestel op de achtergrond nog van alles aan het doen is. Het meest handige lijkt mij om het toestel volledig te resetten. Vergeet geen back-up te maken, je wilt ten slotte geen bestanden kwijtraken! Ik raad je aan om de back-up niet meteen terug te zetten na de reset, zodat je eerst kunt testen op een schone installatie. Als de accu dan nog steeds abnormaal snel leegloopt, dan zou er hardwarematig iets aan de hand kunnen zijn.

Ik ben heel benieuwd of de reset helpt! Laat je het weten? Ik kan aan de hand daarvan ook verder met je mee denken als dat nodig is. :)
    Bekijk origineel
  • Laura van Kleef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Laura van Kleef heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    20 Reacties
    Auteur

10 januari 2018, 15:02

Vraag: LG G6 van november 2017. Accu snel leeg en warm
    Wat kan ik eraan doen. Welke tips hebben jullie.
    Ben een uur weggeweest op de fiets. Heb telefoon niet gebruikt. Was 100 procent. Nu 85.
    Is accu kapot?

Graag jullie reactie.
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

11 januari 2018, 09:14

Hoi Laura,

Heel begrijpelijk dat je hiervan baalt en tips zoekt! Het is trouwens niet nodig je berichtje meerdere keren te plaatsen, er komt vanzelf een mede-klant of moderator langs om jouw vraag te beantwoorden. ;)

Terugkomend op jouw vraag: ik denk graag met je mee, zodat je snel weer van een goed werkende telefoon kunt genieten! Je geeft aan dat de accu ook leegloopt als je hem niet gebruikt, het lijkt dan alsof het toestel op de achtergrond nog van alles aan het doen is. Het meest handige lijkt mij om het toestel volledig te resetten. Vergeet geen back-up te maken, je wilt ten slotte geen bestanden kwijtraken! Ik raad je aan om de back-up niet meteen terug te zetten na de reset, zodat je eerst kunt testen op een schone installatie. Als de accu dan nog steeds abnormaal snel leegloopt, dan zou er hardwarematig iets aan de hand kunnen zijn.

Ik ben heel benieuwd of de reset helpt! Laat je het weten? Ik kan aan de hand daarvan ook verder met je mee denken als dat nodig is. :)
    0
  • Laura van Kleef

Doet lekker mee
    20 Reacties
    Auteur

11 januari 2018, 09:29

Dank voor je reactie. Ik ga een weekje weg en zal.dit doen zodra ik terug ben.
    Laura.
    0
  • Jaimy

T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

11 januari 2018, 12:40

Graag gedaan en laat het me maar weten zodra je de reset uitgevoerd hebt!

Voor nu wens ik je heel veel plezier tijdens je weekje weg! :D
    0
  • Laura van Kleef

Doet lekker mee
    20 Reacties
    Auteur

12 januari 2018, 08:36

Ik heb gisteren 1,2 GB foto's gewist waarvan een backup op mijn Google account staat en nu is batterij 21 uur in gebruik en ik kan nog 10 uur volgens Smart Doctor applicatie van LG.
    Dus is zal kijken of het probleem verholpen is.
    Wordt vervolgd.
    Ga nu eerst lekker weg. Fijn dat telefoon niet meer na 5 uur leeg is.
    0
  • Jaimy

T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

12 januari 2018, 16:10

Hoi Laura,

Wow, dat helpt dus al een heleboel! Ik hoop dat het zo goed blijft gaan. :D

Ik hoor wel van je, geniet ervan!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)