Vraag: LG G5 Vingerafdruk sensor (defect)

• Natchel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Natchel heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    38 Reacties
    Auteur

10 oktober 2017, 18:02

- Topic starter
    Hallo,

Nou heb ik mijn LG G5 nog geen jaar en begin ik nu al problemen te krijgen met mijn vingerafdruk sensor. Mijn LG G5 probeert zichzelf constant te vergrendelen, het lijkt wel of ie zijn eigen wil heeft nu. De voorkant en achterkant van mijn mobiel wordt ook aardig warm. Weet iemand toevallig wat dit probleem kan zijn?
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 oktober 2017, 14:11

Hi Natchel,

Wat vreemd zeg. Heb je al geprobeerd om je vingerafdruk te verwijderen en opnieuw in te stellen? Mocht dat niet werken zou je dan je toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je gegevens.

Laat je even weten of het hiermee is opgelost?
    0
    .
  • Natchel

Doet lekker mee
    38 Reacties
    Auteur

12 oktober 2017, 18:37

Dat werkt helaas ook niet, het duurt ook best wel lang voordat mijn LG G5 aan gaat. Normaal was dat altijd binnen 2-3 seconden met het inhouden van de aan/uit knop.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 oktober 2017, 11:58

Hi Natchel,

Heb je beide tips geprobeerd? Wat gebeurt er als je het toestel reset zonder de back-up terug te zetten? Kun je dan wel opnieuw je vingerafdruk instellen?
    0
    .
  • Natchel

Doet lekker mee
    38 Reacties
    Auteur

16 oktober 2017, 16:41

Ik heb mijn LG G5 weer opnieuw op kunnen starten, maar de aan/uit knop doet nu helemaal niks meer.
    0
  • Mitch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mitch heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    485 Reacties
    Allrounder

Allrounder

17 oktober 2017, 14:06

Hoi Natchel,

Wat ongelukkig dat het mogelijk gaat om een defect aan het toestel. In dit forumtopic kun je lezen hoe je eventueel een reparatie kunt voorkomen en hoe je je toestel kunt aanmelden ter reparatie. Ik heb eens zitten neuzen op internet, maar ik kom geen andere mogelijke oplossingen tegen dan die hier al zijn aangedragen.

Als je er niet uitkomt of je hebt aanvullende vragen, laat het gerust weten!
    0
  • Gowtu

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gowtu heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

2 december 2017, 20:40

*#546368#*850#
    Click op device test, SAAT, Service menu- manual test,scroll naar FINGERPRINT TEST.
    Wat is het resultaat?
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)