Beantwoord: LG G5 gaat niet aan

• Liselm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Liselm heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

7 november 2017, 08:39

- Topic starter
    Geen resultaat voor de zoekterm 'Mijn LG G5 was bijna leeg. Toen ik hem op de oplader deed, sloeg hij zwart en ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan de gang.'
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 8 november 2017, 11:47
    Hi Liselm,

Wat vreemd zeg. Gebruik je wel een originele lader? Dat is namelijk belangrijk. Zou je de batterij kunnen verwijderen en de Powerknop 30 seconden ingedrukt kunnen houden? Krijg je hem dan wel aan de praat? Mocht dat niet werken zou je dan het volgende kunnen doen?

Schakel je Android smartphone uit.
    Houd de 'Volume Omlaag' knop ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT toets.
    Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de 'Volume Omlaag' knop los.
    Wat je nu moet doen verschilt per toestel, maar meestal is er een optie met 'terug naar fabrieksinstellingen' of 'gegevens wissen'.

Ik ben benieuwd of je het hiermee lukt. Mocht je toestel geen teken van leven geven dan wil ik je adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden. Op deze pagina vind je er meer informatie over. Houd je me op de hoogte?
    Bekijk origineel
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8491 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

8 november 2017, 11:47

Hi Liselm,

Wat vreemd zeg. Gebruik je wel een originele lader? Dat is namelijk belangrijk. Zou je de batterij kunnen verwijderen en de Powerknop 30 seconden ingedrukt kunnen houden? Krijg je hem dan wel aan de praat? Mocht dat niet werken zou je dan het volgende kunnen doen?

Schakel je Android smartphone uit.
    Houd de 'Volume Omlaag' knop ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT toets.
    Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de 'Volume Omlaag' knop los.
    Wat je nu moet doen verschilt per toestel, maar meestal is er een optie met 'terug naar fabrieksinstellingen' of 'gegevens wissen'.

Ik ben benieuwd of je het hiermee lukt. Mocht je toestel geen teken van leven geven dan wil ik je adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden. Op deze pagina vind je er meer informatie over. Houd je me op de hoogte?
    0
    .
  • Liselm

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

8 november 2017, 18:21

Ik ben vanmiddag naar een t-mobileshop geweest en zij kregen hem ook met geen mogelijkheid aan de gang. Aangezien ik niet zonder telefoon kan heb ik een nieuw abonnement genomen van 4 euro en een nieuwe telefoon gekocht.
    Denkt u dat mijn telefoon nog in de garantie zit, ik heb hem pas sinds vorig jaar juni of juli.

groeten en dank voor uw antwoord.
    Paula Vogelaar - Looy
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

8 november 2017, 18:29

Waarom heb je dat niet gelijk in de shop gevraagd?
    Maar je heb dus 24 maanden garantie enkel wanneer er val stoot of water schade word geconstateerd valt het niet onder garantie.

Wat wel slim is maakt van je foto's een back up en eventueel de gegevens die erop staan die belangrijk voor je zijn.
    0
  • Liselm

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

8 november 2017, 18:31

Het werd in de shop ook niet gemeld. Moet ik het toestel dan opsturen?
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

8 november 2017, 18:35

Ja je kan het toestel dan in de shop (als je het via T Mobile gekocht heb) aanbieden ter reparatie en dan ben je het gemiddeld 14 werk dagen kwijt.
    0
  • Liselm

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

8 november 2017, 18:43

kan ik het ook direct opsturen? De shops zijn nl niet direct in de buurt
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

8 november 2017, 19:11

Via deze pagina staan alle stappen genoemd die je dan moet volgen,
    https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie/aanmelden
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)