Vraag: Toezegging niet waargemaakt door T-Mobile

• jonasharrewijn

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jonasharrewijn heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

13 november 2017, 10:06

- Topic starter
    Door de slechte internetverbinding, deze viel elke keer uit en de wifi die een half jaar niet heeft gewerkt zou ik ter compensatie 63 dagen terug krijgen. We hebben meerdere mailen gebeld, gemaild en uiteindelijk na een HALF JAAR hebben jullie dit pas kunnen oplossen. Die compensatie heb ik meerdere mailen schriftelijk en telefonisch bevestigd gekregen. Nu geven jullie aan dit toch niet te willen betalen! Wat is dit voor service??? Ik moet mij wel aan de contractverplichting houden en jullie niet? Ik betaal voor een service als jullie deze niet kunnen leveren komen jullie de verplichtingen van het contract niet na. Ik hoor graag vandaag nog een passende oplossing.
    0
1 Reactie
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11855 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 november 2017, 11:44

Hoi jonasharrewijn,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Als wij je een toezegging hebben gedaan dan moeten we deze natuurlijk ook waarmaken. Om te controleren wat er precies heeft plaatsgevonden en te kijken hoe we dit alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen heb ik je 06-nummer nodig. Je bent op dit moment niet ingelogd op het forum via je My T-Mobile account, zou je mij daarom in een privébericht je 06-nummer willen sturen en ter controle ook je adres en geboortedatum. Dan ga ik persoonlijk de volledige situatie bekijken en jou op basis daarvan een passende oplossing bieden.

Ik wacht je reactie af. Ik ben ervan overtuigd dat we hier samen alsnog uit gaan komen!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)