Beantwoord: Telefonisch contact met klantenservice

• Pilovali

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    2463 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

23 februari 2017, 21:12

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt zekers gaan bellen, het nummer is 06 - 2400 1200. De klantenservice is sinds 20:00 gesloten, dus je kunt het beste morgen even proberen :)
    Je kunt je vraag hier ook stellen, dan kunnen we je misschien helpen :)

Groet,
    0
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5252 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

24 februari 2017, 15:06

Hoi wnwilly,

Ai, dat is inderdaad niet fijn als de verbinding net wegvalt voor het verlossende antwoord! ;) Begrijpelijk dat je dat alsnog wilt weten. Zoals Pilovali al aangaf, kun je ook hier jouw vraag stellen. Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan het chatgesprek niet teruglezen. Als je wilt kun je opnieuw inloggen op het forum alleen dan met jouw My T-Mobile account. Dan kan ik gelijk jouw gegevens bekijken en antwoord geven op jouw vraag!
    0
  • wnwilly

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wnwilly heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

26 februari 2017, 22:18

Hoi hoi
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik kan geen T-mobile account aanmaken.
    Ik heb wel een factuur gekregen. Ik heb pas geleden een nieuw abonnement afgesloten bij jullie.
    Ik dacht dat dat pas in zou gaan op 13 maart omdat ik een maand opzegtermijn zou hebben bij KPN volgens de medewerker in de shop. Ik heb een tijdelijk nummer gekregen van T-mobile maar kan geen account aanmaken dus ook niet mijn factuur inkijken.
    Hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen.
    Alvast bedankt.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12588 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

27 februari 2017, 12:28

Hey Wnwilly,

Ook met jouw tijdelijke nummer kun je een My T-Mobile account aanmaken. :) Je kunt dit sowieso zelf nog proberen, maar stuur mij anders even een privébericht via mijn profiel. Als je hier jouw tijdelijke nummer, volledige adres en geboortedatum in vermeldt, dan kan ik kijken wat er precies gaande is. Mijn eerste idee is dat jouw abonnement al actief is en dat er wellicht pas later nummerbehoud is aangevraagd, zou dat kunnen?

Ik zie jouw bericht graag tegemoet! :)
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    12588 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

2 maart 2017, 16:34

Hoi Wnwilly,

Jouw abonnement is inderdaad al actief onder jouw tijdelijke nummer. Op 19 februari is dit abonnement van start gegaan en het nummerbehoud staat gepland voor 13 maart. Ik zie ook dat je jouw contract niet direct bij ons hebt afgesloten, maar bij een derde partij. Ik kan jouw contract dan ook niet inzien om te bekijken welke afspraken er gemaakt zijn.

Het handigste is dan ook om terug te gaan naar de winkel als je het daar niet mee eens bent. Zij kunnen dan uitleggen wat ze precies hebben gedaan met de activatie van jouw abonnement. Dit staat misschien ook al op jouw contract zelf.

De simkaart met het tijdelijke nummer is overigens ook al te gebruiken, wel met het tijdelijke nummer, maar het abonnement is dus al actief.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
    0
  • wnwilly

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wnwilly heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

11 maart 2017, 20:49

Hoi David

Bedankt voor je bericht. In de winkel hadden ze gezegd dat ik bij KPN een maand opzegtermijn had. KPN heeft me ook nog een factuur gestuurd van de periode 1 maart - 31 maart. Ik ga volgende week zeker naar de winkel want heb geen zin in dubbele kosten.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9399 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 maart 2017, 09:27

Hi wnwilly,

Goed dat je dit gaat checken bij de winkel. Hopelijk kunnen zij je meer duidelijkheid geven. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten! :)
    0
    .
  • David

T-Mobile Moderator
    12588 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

17 januari 2018, 15:15

Hoi allemaal,

- Vind hier het antwoord op je vraag (FAQ)

- Bezoek onze Community en stel een vraag!

- Zelf zaken regelen via My T-Mobile

- Bezoek onze contactpagina

- Bekijk de meest gestelde vragen over T-Mobile Thuis!

We staan altijd voor jullie klaar, laat ons dus weten als je ergens tegenaan loopt!
    0
  • klant_mobile

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten klant_mobile heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

14 februari 2018, 18:30

Uw contactpagina werkt niet helemaal.
    Alleen als iemand wil klant worden dan kan hij een email sturen.
    Als iemand een klacht wil indienen dan werkt het niet.
    1
  • David

T-Mobile Moderator
    12588 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 februari 2018, 09:32

Hey Klant_mobile,

Ik zie dat je jouw vraag al hebt gesteld in jouw eigen topic. Je kunt daar ook verdere hulp tegemoet zien en verdere opmerkingen daar stellen. Je wordt daar vanzelf geholpen, want we pakken alle vragen op volgorde van binnenkomst op.
    0
  • klant_mobile

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten klant_mobile heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

15 februari 2018, 11:44

Geachte T-Mobile Moderator,
    Tot nu toe heb ik geen topic geopend.
    In https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-foutmelding-ntp-server-sinds-enkele-dagen-296306/index1.html#post1438523 gaat om concrete zaken en hier om het werken van T-Mobile.
    Ziet u geen verschil?
    1
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    335 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

15 februari 2018, 14:43

Hey klant_mobile,

Als je een klacht of vraag hebt kun je natuurlijk op verschillende manieren contact met ons opnemen. Het doorgeven van een klacht via de mail behoort daar echter niet bij.. Wel krijg je via Twitter of Facebook supersnel een reactie van ons. En als je jouw klacht of vraag op de T-Mobile community plaatst, kijken wij samen met onze klantexperts, superusers en klanten graag met je mee! :D

Wat mijn collega David bedoelde, is dat het overzichtelijker was geweest om deze vraag, samen met jouw andere vraag, in het andere topic te stellen. Hierdoor kunnen we je namelijk in een keer helpen en houden we het overzichtelijk!

Ik hoop dat het hierdoor iets duidelijker is, klant_mobile. Geniet van je dag! ;)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)