Beantwoord: Telefonisch contact met klantenservice

  • wnwilly

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wnwilly heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    23 februari 2017, 20:29

    - Topic starter
    Is het mogelijk om telefonisch contact te maken met klantenservice.
    Ik zat vanavond in chat met Yasmee maar mijn internet verbinding viel weg en mijn chat met haar dus ook.
    Ik zou dolgraag een antwoord willen weten.
    Groetjes
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Pilovali op 23 februari 2017, 21:12
    Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

    Je kunt zekers gaan bellen, het nummer is 06 - 2400 1200. De klantenservice is sinds 20:00 gesloten, dus je kunt het beste morgen even proberen :)
    Je kunt je vraag hier ook stellen, dan kunnen we je misschien helpen :)

    Groet,
    Bekijk origineel
  • Pilovali

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    2359 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Antwoord

    23 februari 2017, 21:12

    Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

    Je kunt zekers gaan bellen, het nummer is 06 - 2400 1200. De klantenservice is sinds 20:00 gesloten, dus je kunt het beste morgen even proberen :)
    Je kunt je vraag hier ook stellen, dan kunnen we je misschien helpen :)

    Groet,
    0
    Quote
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • Thalina

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

    Oud T-Mobile Moderator
    5249 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    24 februari 2017, 15:06

    Hoi wnwilly,

    Ai, dat is inderdaad niet fijn als de verbinding net wegvalt voor het verlossende antwoord! ;) Begrijpelijk dat je dat alsnog wilt weten. Zoals Pilovali al aangaf, kun je ook hier jouw vraag stellen. Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan het chatgesprek niet teruglezen. Als je wilt kun je opnieuw inloggen op het forum alleen dan met jouw My T-Mobile account. Dan kan ik gelijk jouw gegevens bekijken en antwoord geven op jouw vraag!
    0
    Quote
  • wnwilly

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wnwilly heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    26 februari 2017, 22:18

    Hoi hoi
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik kan geen T-mobile account aanmaken.
    Ik heb wel een factuur gekregen. Ik heb pas geleden een nieuw abonnement afgesloten bij jullie.
    Ik dacht dat dat pas in zou gaan op 13 maart omdat ik een maand opzegtermijn zou hebben bij KPN volgens de medewerker in de shop. Ik heb een tijdelijk nummer gekregen van T-mobile maar kan geen account aanmaken dus ook niet mijn factuur inkijken.
    Hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen.
    Alvast bedankt.
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    27 februari 2017, 12:28

    Hey Wnwilly,

    Ook met jouw tijdelijke nummer kun je een My T-Mobile account aanmaken. :) Je kunt dit sowieso zelf nog proberen, maar stuur mij anders even een privébericht via mijn profiel. Als je hier jouw tijdelijke nummer, volledige adres en geboortedatum in vermeldt, dan kan ik kijken wat er precies gaande is. Mijn eerste idee is dat jouw abonnement al actief is en dat er wellicht pas later nummerbehoud is aangevraagd, zou dat kunnen?

    Ik zie jouw bericht graag tegemoet! :)
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    2 maart 2017, 16:34

    Hoi Wnwilly,

    Jouw abonnement is inderdaad al actief onder jouw tijdelijke nummer. Op 19 februari is dit abonnement van start gegaan en het nummerbehoud staat gepland voor 13 maart. Ik zie ook dat je jouw contract niet direct bij ons hebt afgesloten, maar bij een derde partij. Ik kan jouw contract dan ook niet inzien om te bekijken welke afspraken er gemaakt zijn.

    Het handigste is dan ook om terug te gaan naar de winkel als je het daar niet mee eens bent. Zij kunnen dan uitleggen wat ze precies hebben gedaan met de activatie van jouw abonnement. Dit staat misschien ook al op jouw contract zelf.

    De simkaart met het tijdelijke nummer is overigens ook al te gebruiken, wel met het tijdelijke nummer, maar het abonnement is dus al actief.

    Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
    0
    Quote
  • wnwilly

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wnwilly heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    11 maart 2017, 20:49

    Hoi David

    Bedankt voor je bericht. In de winkel hadden ze gezegd dat ik bij KPN een maand opzegtermijn had. KPN heeft me ook nog een factuur gestuurd van de periode 1 maart - 31 maart. Ik ga volgende week zeker naar de winkel want heb geen zin in dubbele kosten.
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8780 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    13 maart 2017, 09:27

    Hi wnwilly,

    Goed dat je dit gaat checken bij de winkel. Hopelijk kunnen zij je meer duidelijkheid geven. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten! :)
    0
    Quote
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)