• JB80

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JB80 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    9 Reacties
    Auteur

29 maart 2012, 14:59

- Topic starter
    Dat is lekker!
    Heb je klacht over storing van T-mobile wat hun schuld is en MIJ geld kost....wil je klachtenformulier invullen werkt het niet!!!!
    Kan een operator hier een iets aan doen!
    Het omzetten van mijn abonnement naar prepaid gaat verkeerd door storing in systeem: Nummerbehoud wordt niet goed verwerkt door storing in systeem (hebben medewerkers mij verteld). Nu zit er OOK NOG een storing in jullie website want klachtenformulier werkt niet. Drama....
    Graag reactie....
    0
  • Jordy01

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jordy01 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    970 Reacties

29 juli 2014, 08:30

@ Poezenbeest

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je spijt krijgt van jouw aankoop bij T-Mobile. Daarnaast is het niet de bedoeling dat je zo lang zit te wachten op een antwoord. De problemen met het contactformulier moeten inmiddels opgelost zijn. Kun je aangeven wat er precies misgaat bij het verzenden van het contactformulier? Dan kan ik actie voor je ondernemen. Het is natuurlijk ook toegestaan om jouw vraag op dit forum te posten!
    0
  • Nonongche

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Nonongche heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

7 september 2017, 12:50

Aanvraag Nummerbehoud goedgekeurd

Kenmerk: 4215/1.17966165
    Beste heer Valk,

Jouw aanvraag voor Nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider.

Te behouden mobiele nummer:
    Tijdelijke mobiele nummer:

Jouw mobiele nummer wordt op 18 augustus 2017 tussen 08:00 en 18:00 uur overgezet naar ons netwerk. Eén dag van tevoren sturen wij je nog een sms ter herinnering. Houd op de dag van de omzetting je nieuwe T-Mobile simkaart bij je. Zodra je mobiele nummer is overgezet, ontvang je per sms een bevestiging.

Na de omzetting werkt je oude simkaart niet meer. Haal daarom uiterlijk een dag van tevoren alle informatie die je wilt houden (bijvoorbeeld contactgegevens) van de simkaart af.
    Kun je na de omzetting niet bellen? Zet dan je telefoon even uit en weer aan.

Lees alles over Nummerbehoud

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op http://t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
    Hans van der Plas
    Klantenservice T-Mobile

Je kan ons bereiken via de onderstaande kanalen
    Twitter
    Facebook
    Forum

********************************************************************************

N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer

This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer

********************************************************************************
    Ik wil een goede aantwordt van mDhr Van de Plas. Over dit email die ik in mijn email box ontvangen had. Terwijl mijn mobile phone was in de reparatie winkle deze gebeurtenessen waren gebeurde. Ik heb nooit een toesteming gegeven naar iemand over mijn mobiele nummer of hoe en wat dan ook te veranderen. Graag wik ik een aantworden over deze klachten. Ik ben te bereiken met deze mob.
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8499 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

7 september 2017, 13:08

Hi Nonongche,

Het is niet de bedoeling dat je hetzelfde bericht meerdere plaatst. Dat is spam en is tegen de huisregels. Ik heb je even een privébericht gestuurd met wat meer informatie.
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)