Beantwoord: Klacht Monique van de chat

• cocochanel_NK

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten cocochanel_NK heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    3 Reacties
    Auteur

12 januari 2018, 08:49

- Topic starter
    Zojuist heb ik contact gehad met Monique van de chat service. 08.15 uur. Mijn vraag was of mijn belbundel geactiveerd kon worden. Dit doe ik maandelijks namelijk handmatig samen met mijn internet bundel. Door een sms te sturen naar 4000.

Alleen de bel bundel heeft de laatse tijd een probleem waardoor alleen tmobile dat kan doen. Dus net als vorige maand neem ik contact op met de chat. Aangezien ik niet kan bellen en het internet het wel doet. En leg Monique het probleem uit.

Zegt ze dood leuk ik kan je niet helpen bel de klantenservice naar. Mijn mond viel serieus open. Dus ik leg het nogmaals uit met de vraag of ik anders terug gebeld kan worden. Naar dat kan echt niet. Alleen zelf bellen of later nog een keer chatten.
    En ze had geen zin in discussie en verbrak de chat. Ik heb de historie nog op mijn mail.

Uiteindelijk doordat ik uit de chat was gegooid. Opnieuw verbinding gemaakt en aan Michel dezelfde vraag gesteld. En ja hoor. Die kon mij wel gewoon helpen.

Maar bovenstaande "service" van tmobile kon echt niet. Ik maak deze maand mijn bundel op en vertrek dan bjj Tmobile. Want de kans is groot dat ik volgende maand weer zo'n medewerker te pakken krijg en daar heb ik echt geen trek in.

Naomi
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Issam op 12 januari 2018, 15:55
    Hoi hoi Naomi,

Dit is zeker niet de bedoeling. Onze excuses dat het op deze manier is gelopen! We doen er natuurlijk te allen tijde alles aan om elk contactmoment naar tevredenheid af te ronden. Dit had ook tijdens het gesprek met Monique moeten gebeuren. Ik ben blij om te lezen dat je zelf het initiatief hebt genomen en nogmaals via de chat contact hebt opgenomen.

In het systeem zie ik dat je jouw klacht ook kenbaar hebt gemaakt via Facebook. Zij gaan er voor zorgen dat jouw feedback terecht komt bij de desbetreffende collega, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

We hopen natuurlijk dat je lang klant bij ons blijft. We staan altijd voor je klaar, dus mocht je in de toekomst een vraag of verzoek hebben dan helpen we je graag verder Naomi!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12032 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

12 januari 2018, 15:55

Hoi hoi Naomi,

Dit is zeker niet de bedoeling. Onze excuses dat het op deze manier is gelopen! We doen er natuurlijk te allen tijde alles aan om elk contactmoment naar tevredenheid af te ronden. Dit had ook tijdens het gesprek met Monique moeten gebeuren. Ik ben blij om te lezen dat je zelf het initiatief hebt genomen en nogmaals via de chat contact hebt opgenomen.

In het systeem zie ik dat je jouw klacht ook kenbaar hebt gemaakt via Facebook. Zij gaan er voor zorgen dat jouw feedback terecht komt bij de desbetreffende collega, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

We hopen natuurlijk dat je lang klant bij ons blijft. We staan altijd voor je klaar, dus mocht je in de toekomst een vraag of verzoek hebben dan helpen we je graag verder Naomi!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)