Beantwoord: Hoe krijg je iemand aan de lijn?

  • Leej00w

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Leej00w heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

    11 oktober 2017, 17:58

    - Topic starter
    geprobeerd via 1200 iemand aan de lijn te krijgen, maar wordt iedere keer terug geleid naar het hoofdmenu (druk op sterretje om terug te keren naar het hoofdmenu)
    geprobeerd via de app, maar app geeft aan: link gaat naar verouderde site (probeer via anonieme tab naar vernieuwde site te gaan. dit gaat niet via de app)
    geprobeerd via de website nummer te zoeken, maar kom iedere keer weer uit bij 1200
    :@
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Hidden.nld op 11 oktober 2017, 20:51
    Hoi Leej00w,

    Wat vervelend dat je niemand te pakken kan krijgen.
    Probeer het eens op 0900 – 0236
    Bekijk origineel
  • Hidden.nld

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    506 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Antwoord

    11 oktober 2017, 20:51

    Hoi Leej00w,

    Wat vervelend dat je niemand te pakken kan krijgen.
    Probeer het eens op 0900 – 0236
    0
    Quote
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant ***
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    12 oktober 2017, 14:25

    HI Leej00w,

    Jammer dat je niemand aan de lijn krijgt, maar wist je dat we jou ook verder kunnen helpen op het forum. Kan ik je misschien ergens bij helpen?
    0
    Quote
    .
  • Leej00w

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Leej00w heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

    28 oktober 2017, 14:55

    Hajar schreef:

    HI Leej00w,

    Jammer dat je niemand aan de lijn krijgt, maar wist je dat we jou ook verder kunnen helpen op het forum. Kan ik je misschien ergens bij helpen?



    Ik wil graag iemand spreken die mijn bestelling kan opsturen. ik heb ondertussen meer dan een maand geleden 2 bioscoopkaartjes besteld en iedere keer veranderd de besteldatum, zodat de leveringsdatum niet gehaald wordt (levering binnen 5 werkdagen). de bestelling blijft hierdoor maar in behandeling staan.
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    906 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    31 oktober 2017, 09:45

    Hoi Leej00w,

    Ik heb meteen even met je meegekeken en zie inderdaad dat de status op "in behandeling" blijft staan. Ik heb dit daarom intern doorgezet, zodat dit snel opgelost kan worden! Ik ga er vanuit dat je nu snel jouw bestelling zult ontvangen. Laat je het weten als je de kaartjes hebt ontvangen? :)
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)