Vraag: Contractnaam verkeerd

• Maris12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Maris12 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

28 april 2014, 20:29

- Topic starter
    Mijn contractnaam is verkeerd. Ik heb twee jaar geleden een abonnement afgesloten met T-Mobile en nu blijkt mijn contractnaam verkeerd te zijn. Het rekeningnummer staat wel op de goede naam, maar het contract niet. Hierdoor kan ik mijn abonnement nu niet verlengen. Wat kan ik nu het beste doen?
    (ik weet over de contract overname regeling, maar deze kost 15 euro, dus als er een andere oplossing is, dan sta ik daar voor open ;))
    0
1 Reactie
  • iamPuk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten iamPuk heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    3507 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

28 april 2014, 22:29

@Maris12
    Is alleen de contractnaam, achternaam, verkeerd of verder ook de geboortedatum etc?

De meeste providers doen een telefonische wijziging als het om 2 letters gaat.
    Gaat het om meer letters dan kun je dit schriftelijk doorgeven met een kopie van je legitimatie. Wellicht kan je met een geldige legitimatie het ook wijzigen in een T-Shop en daar de verlenging daarna aanvragen.

Staat nog meer gegevens niet goed of staat het contract op iemands anders naam dan dien je contractovername te doen.
    0
    Ik ben geen medewerker van T-Mobile. Ik help je graag verder als mede klant.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)