Beantwoord: Bestelling geannuleerd

  • JantjeTM

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JantjeTM heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

    5 december 2017, 22:38

    - Topic starter
    Ben jaren abonnee.Toestel lumia van microsoft kapot Nieuw toestel bij T-Mobile besteld.De bestelling is ZOMAAR geannuleerd waarom?
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 6 december 2017, 16:20
    Hi Jannis,

    Wat jammer dat je bestelling is geannuleerd. Ik heb gelijk contact opgenomen met AMP die verantwoordelijk is voor het bezorgen van je toestel om te achterhalen wat er is mis is gegaan. Zij geven aan dat je geen afspraak had ingepland en vervolgens hebben ze je een herinneringsmail gestuurd op 25/11 en daar heb je niet op gereageerd. Daarom hebben ze besloten de bestelling te annuleren. Ik wil je adviseren om opnieuw je bestelling te doen en ook direct een afspraak in te plannen zodra je een e-mail van AMP krijgt.

    Ik hoop dat het nu wel goed gaat. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
    Bekijk origineel
    Jannis Verhoeve
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    9019 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    6 december 2017, 16:20

    Hi Jannis,

    Wat jammer dat je bestelling is geannuleerd. Ik heb gelijk contact opgenomen met AMP die verantwoordelijk is voor het bezorgen van je toestel om te achterhalen wat er is mis is gegaan. Zij geven aan dat je geen afspraak had ingepland en vervolgens hebben ze je een herinneringsmail gestuurd op 25/11 en daar heb je niet op gereageerd. Daarom hebben ze besloten de bestelling te annuleren. Ik wil je adviseren om opnieuw je bestelling te doen en ook direct een afspraak in te plannen zodra je een e-mail van AMP krijgt.

    Ik hoop dat het nu wel goed gaat. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
    0
    Quote
    .
  • wampie25

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wampie25 heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties

    18 december 2017, 17:40

    Schandalig hoe T-mobile met gegevens omgaat. Twee maanden ben ik bezig met in de wacht staan en toen bleek dat T-mobile eenzijdig de aanvraag heeft stopgezet omdat mijn gegevens niet overeen kwamen met ..... mijn buurman! Uiteraard komt dat niet overeen! Ik ben niet de buurman. Maar om toch over te stappen moet ik het hele circus opnieuw gaan opstarten van T-mobile. Service ho. Terugbellen om duidelijkheid te geven aan afdelingen die alleen intern te benaderen zijn; gebeurt niet. Schande schande schande.

    Inderdaad; mobiel abonnement gaat er ook bij bij deze club. Wat een narigheid zeg!
    0
    Quote
  • Hidden.nld

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    824 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Modbreak

    18 december 2017, 18:24

    Hallo Wampie25,

    Het is natuurlijk heel vervelend. maar het is niet de bedoeling op in meerdere topics je frustratie te copy pasten. Je kunt de huisregels van het forum hier nalezen.
    0
    Quote
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant ***

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)