Beantwoord: Bestelling geannuleerd

• JantjeTM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JantjeTM heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

5 december 2017, 22:38

- Topic starter
    Ben jaren abonnee.Toestel lumia van microsoft kapot Nieuw toestel bij T-Mobile besteld.De bestelling is ZOMAAR geannuleerd waarom?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 6 december 2017, 16:20
    Hi Jannis,

Wat jammer dat je bestelling is geannuleerd. Ik heb gelijk contact opgenomen met AMP die verantwoordelijk is voor het bezorgen van je toestel om te achterhalen wat er is mis is gegaan. Zij geven aan dat je geen afspraak had ingepland en vervolgens hebben ze je een herinneringsmail gestuurd op 25/11 en daar heb je niet op gereageerd. Daarom hebben ze besloten de bestelling te annuleren. Ik wil je adviseren om opnieuw je bestelling te doen en ook direct een afspraak in te plannen zodra je een e-mail van AMP krijgt.

Ik hoop dat het nu wel goed gaat. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
    Bekijk origineel
    Jannis Verhoeve
1 Reactie
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

6 december 2017, 16:20

Hi Jannis,

Wat jammer dat je bestelling is geannuleerd. Ik heb gelijk contact opgenomen met AMP die verantwoordelijk is voor het bezorgen van je toestel om te achterhalen wat er is mis is gegaan. Zij geven aan dat je geen afspraak had ingepland en vervolgens hebben ze je een herinneringsmail gestuurd op 25/11 en daar heb je niet op gereageerd. Daarom hebben ze besloten de bestelling te annuleren. Ik wil je adviseren om opnieuw je bestelling te doen en ook direct een afspraak in te plannen zodra je een e-mail van AMP krijgt.

Ik hoop dat het nu wel goed gaat. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)