Vraag: Slechte service

• gerdavdm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten gerdavdm heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

6 april 2018, 11:19

- Topic starter
    Wij hebben een contract afgesloten voor Tmobile 4G buitengebied. Zijn nu 7 weken bezig met T Mobile en Guidion om de buitenantenne geplaatst te krijgen!!! Net weer gebeld en werd doorverbonden, doorverbonden, doorverbonden etc! Na 25 min (!) het antwoord: Guidion belt u! Heb in totaal nu ca 2 uur gebeld en ben nog geen steek verder! Wij overwegen om alles af te blazen en geen zaken meer te doen met T Mobile. Wij dachten het allemaal goed voor elkaar te krijgen (loze beloftes van T Mobile) . Heb mijn maandelijks telefoon tegoed al verbeld ZONDER oplossing!
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12379 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

9 april 2018, 12:12

Hoi Gerda,

Dat is inderdaad niet zo mooi, zo lang als dat allemaal maar duurt.. We gaan daar gauw een oplossing voor vinden!

In ons systeem zie ik terug dat er je eind maart mijn collega's hebt gesproken om dit probleem nogmaals aan te kaarten en te zorgen dat dit nu alsnog zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Er is toen een verzoek doorgezet naar Guidion, zodat jij alsnog gebeld wordt. Je gaf zelf aan dat je op 6 april nog niets had vernomen, maar we zijn ondertussen alweer een paar dagen verder. Ik heb goede hoop dat Guidion ondertussen gebeld heeft, want soms kan het natuurlijk even duren, wanneer zo'n verzoek is ingediend.

Mocht je na vandaag toch niets te horen hebben gekregen, dan ga ik hier hoogst persoonlijk voor je achteraan. Je kunt dan een reactie in dit topic achterlaten, zodat je niet nog meer belminuten verstookt. Dan ga ik dit zo snel mogelijk voor je oppakken!

Houd je me op de hoogte? Als je nog andere vragen hebt, dan staat de deur daar natuurlijk ook voor open!
    0
  • gerdavdm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten gerdavdm heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties
    Auteur

9 april 2018, 17:00

Guidion heeft nog steeds niet gebeld voor een afspraak!!!!
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1887 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

13 april 2018, 14:39

Hoi Gerda,

Ik ben er meteen voor jou achteraan gegaan en ik heb vernomen dat er nu een afspraak voor 1 mei gepland staat! Dan komt het toch nog allemaal goed!

Heb je in de tussentijd nog vragen, laat het ons dan weten want we helpen je er graag mee. Voor nu wens ik je een prettig weekend!
    0
  • ivory2013

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ivory2013 heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

19 april 2018, 15:04

Ik wil graag even reageren op bovenstaande klachten. Ik herken ze allemaal. Ik heb wel de mon -teur gehad om te installeren maar deze man had het zo moeilijk met het aanleggen van de kabel??? dat ik hem daarbij geholpen heb. Het kostte mij uiteraard ook nog 60 euro want dat was het werk van de monteur apart. Na het installeren kreeg ik een uitleg van de tv (nieuw) en dat was alles. Ik kom nu tot de ontdekking dat mijn printer ook even had moeten worden nagelopen en de huistelefoon valt ook vaak uit. De ontvangst van wifi is hier ook niet zo sterk en om 12 uur s''middags is radio2 niet meer aan te horen want dan komen alle amateurzenders van nederland door. Ik heb er echt wel een beetje spijt van dat ik overgestapt ben van Ziggo naar T-Mobile. Ik was wel tevreden met de telefoon die ik al jaren bij jullie heb maar overgaan tot het hele pakket had ik beter niet kunnen doen. Bovendien klantenservice bellen is een ramp. Of je wacht tot je een ons weegt of je wordt 3 tot 4 keer doorverbonden met steeds weer dezelfde aanloop naar een wachttijd. Ik kreeg nu toen ik probeerde de printer zelf te verbinden met wifi een fouitmelding dat de SSID/netwerksleutel niet juist waren. Ik weet het dus nu echt niet meer wat ik moet doen.:?:@:?
    0
  • Hidden.nld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hidden.nld heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    993 Reacties
    Allrounder

Allrounder

19 april 2018, 16:11

Hallo ivory2013,

Je reageert op een topic van 4gvt en als ik je reactie bekijk heb je T-Mobile Thuis DSL of Glasvezel.
    Bij de installatie installeert de monteur 1 Telefoon 1 TV en 1 Computer met de bijgeleverde 15 Meter kabel. Als je wil dat de monteur extra werkzaamheden verricht dan kan dit tegen meerwerk kosten. Dit kan zijn een kabel trekken maar bijvoorbeeld ook het instellen van een printer.
    T-Mobile Levert Internet TV en Telefoon. Als je radio wil luisteren dan kan dit via de TV zonder ruis van piraten zenders. echter begrijp ik dat je nu radio luistert via de Ether met een FM antenne. dan is het mogelijk dat dit stoort. je kan dan kiezen voor een internet radio of een DAB radio. of natuurlijk radio luisteren via de tv.

Een internet provider levert internet. als je problemen heb met het verbinden van een printer met de wifi dan valt dit in het klant domein en daar is de klant zelf verantwoordelijk voor. hiermee bedoel ik dat een ISP geen systeembeheerder is van de apparaten van de klant.

Gelukkig kan je eigenlijk alle hulp die je nodig heb ook krijgen via de community. samen met mede klanten kan je er dan uit komen. mocht dat niet lukken dan zijn er altijd moderators van T-Mobile beschikbaar om te helpen.
    0
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant ***

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)