Beantwoord: MiFi router werkt niet

  • Annekedg
    3 Reacties
    Auteur

    15 februari 2017, 18:20

    - Topic starter
    Dag, ik heb afgelopen zondag een mifi router gekocht bij T-mobile met een 4G abonnement. Het Mode lampje blijft op rood branden en het internet werkt dus niet. Ik heb op mijn telefoon de codes ingevoerd, maar de laatste code werkte niet. Ik heb het al 2 keer ingevoerd, maar dat kan maar 3 keer.
    De simkaart zit in de router, ik heb hem een aantal keren aan en uit gezet.
    Heeft u enig idee hoe ik het werkend kan krijgen?

    vr groet, Anneke

    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Pilovali op 16 februari 2017, 08:56
    Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

    Je gebruikersnaam is veranderd en je adres gegevens zijn weggehaald. Je gegevens zijn gewoon beschikbaar voor de T-Mobile medewerkers. Dit is een openbaar forum, en mensen kunnen (helaas) misbruik van je gegevens maken.

    Heb je deze topic al gezien? Daar wordt uitgelegd hoe je de Mifi router instelt.

    Groet,
    Bekijk origineel
  • Pilovali

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    2094 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Antwoord

    16 februari 2017, 08:56

    Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

    Je gebruikersnaam is veranderd en je adres gegevens zijn weggehaald. Je gegevens zijn gewoon beschikbaar voor de T-Mobile medewerkers. Dit is een openbaar forum, en mensen kunnen (helaas) misbruik van je gegevens maken.

    Heb je deze topic al gezien? Daar wordt uitgelegd hoe je de Mifi router instelt.

    Groet,
    0
    Quote
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • Annekedg
    3 Reacties
    Auteur

    16 februari 2017, 11:15

    Bedankt! Ik had even niet door dat ik op het forum aan het typen was, en kon toen niks meer aanpassen. Ik ga even in de andere topic kijken.
    groet Anneke
    0
    Quote
  • Annekedg
    3 Reacties
    Auteur

    16 februari 2017, 17:58

    Dag, ik heb een wat ander type router; huawei LTE CPE.
    Ik probeer in te loggen, key codes gaan goed, maar dan wil ik het password invoeren en daarna de WPS PIN. Maar de passwords werken niet (admin).
    Enig idee?
    Bedankt! gr Anneke
    0
    Quote
  • Pilovali

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    2094 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    16 februari 2017, 20:28

    "huawei LTE CPE" bestaat niet, dat net als "Ik heb een Fiat gekocht". Dat kan een Fiat Multipla, Tipo etc zijn.

    Heb je toevallig 4G voor Thuis? En bedoel je die modem?

    Groet,
    0
    Quote
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • Annekedg
    3 Reacties
    Auteur

    17 februari 2017, 12:56

    Hi!
    nope, VW caddy ;)

    Maar nadat ik de modem heb gereset kon ik inloggen en alles werkt nu prima.
    bedankt voor de hulp!
    groet A
    0
    Quote
  • Pilovali

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    2094 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    17 februari 2017, 12:57

    Fijn dat het gelukt is :) veel plezier ermee!
    1
    Quote
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)