Beantwoord: HTC U11?

• mrdd

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mrdd heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties
    Auteur

25 mei 2017, 14:53

- Topic starter
    Ik wil graag mijn abonnement verlengen bij jullie met de HTC u11. Krijgen jullie deze ook of nemen jullie deze HTC ook niet.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 29 mei 2017, 12:10
    Hoi allemaal,

Ondertussen heb ik bericht van mijn collega en mijn vermoeden klopt inderdaad: De HTC U11 zal niet worden opgenomen in ons assortiment.

Zoals gezegd kun je dan wel via een derde partij een verlenging afsluiten met de U11 en dan kun je natuurlijk gewoon al onze extra klantvoordelen inzetten bij jouw abonnement! Mochten er nog vragen zijn, dan horen we dat graag.
    Bekijk origineel
  • Goenie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Goenie heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

26 mei 2017, 00:43

Als tmobile m niet levert, dan haal ik m via belsimpel.
    0
  • DerkD

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DerkD heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

26 mei 2017, 21:58

Ik wil hem ook graag bij T-mobile bestellen. Ik zie dat het wel kan via belsimpel maar dan is het vele malen duurder dan via Tele2 die hem wel rechtstreeks levert. Komen jullie ook nog met een actie?
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

27 mei 2017, 12:53

Hi all,

Op dit moment bieden wij de HTC U11 nog niet aan, zoals jullie zelf al hadden ontdekt, en ik durf ook niet te garanderen dat we deze in ons assortiment gaan opnemen. Voor de volledigheid heb ik dit nog even nagevraagd bij een collega die hier alles over weet.

Je kunt inderdaad sowieso via een derde partij de U11 bestellen met een abonnement van ons. De kortingen die wij hebben met Unlimited Madness doen ook mee bij andere partijen, zoals Belsimpel. Je kunt er dus een goede deal uit slepen! :)
    0
  • DerkD

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DerkD heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

27 mei 2017, 13:50

Hoi David. Erg jammer dat T-Mobile dit toestel niet in het assortiment neemt. Ja je kan via belsimpel een unlimited abonnement met T-Mobile nemen maar dat is 10 euro duurder per maand dan bij andere providers. Geen goede deal dus.
    0
  • Justintime2

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Justintime2 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

27 mei 2017, 21:12

Inderdaad erg jammer. Ik denk ook dat het een gemiste kans is om deze niet op te nemen in het assortiment. Tele2 heeft een geweldige aanbieding van dit toestel.

Ik denk dat ik daar op in ga. Tweede partijen zijn een stuk duurder.
    0
  • mrdd

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mrdd heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties
    Auteur

27 mei 2017, 22:46

Erg jammer om te horen ja. En elders duurder uit zijn lijkt me ook geen goede deal. Verstandigste lijkt me gewoon opnemen in jullie assortiment.
    0
  • OPABEN

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten OPABEN heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    24 Reacties

27 mei 2017, 23:13

Justintime2 schreef:

Inderdaad erg jammer. Ik denk ook dat het een gemiste kans is om deze niet op te nemen in het assortiment. Tele2 heeft een geweldige aanbieding van dit toestel.

Ik denk dat ik daar op in ga. Tweede partijen zijn een stuk duurder.

Ik heb me niet in dit toestel verdiept omdat ikzelf een S8 heb besteld maar dat kan via andere partijen even duur als via T-Mobile, zeker voor de S8 hoeft dat niet duurder te zijn, ik neem aan dat dit ook voor de HTC geldt. Tele 2 heeft voor de S8 in ieder geval een betere aanbieding volgens mij dan T-mobile.
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

29 mei 2017, 12:10

Hoi allemaal,

Ondertussen heb ik bericht van mijn collega en mijn vermoeden klopt inderdaad: De HTC U11 zal niet worden opgenomen in ons assortiment.

Zoals gezegd kun je dan wel via een derde partij een verlenging afsluiten met de U11 en dan kun je natuurlijk gewoon al onze extra klantvoordelen inzetten bij jouw abonnement! Mochten er nog vragen zijn, dan horen we dat graag.
    0
  • Justintime2

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Justintime2 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

29 mei 2017, 13:28

OK jammer... Heb 'm besteld bij Belsimpel. Maar was een close call met Tele2. Het is dat mijn vrouw (die trouwens ook een U11 heeft besteld) ook bij T-mobile zit en dat ik veel gebruik maak van Deezer.
    Ik kan toch wel de Deezer vast vast van 5 zoveel afsluiten?
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

30 mei 2017, 12:13

Hi Justin,

Het is zeker mogelijk om een Deezer bundel toe te voegen. Ik zie dat je momenteel gebruik maakt van Deezer flexibel. Je ontvangt nu 2 maanden 50% korting op deze bundel. Als je voor Deezer Vast wilt gaan dan is dat mogelijk. Dit kun je zelf aanpassen via My T-Mobile.

Veel plezier met je nieuwe toestel! :)
    0
    .
  • Hyperbase

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hyperbase heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

12 juli 2017, 20:07

Zéker een gemiste kans voor t-mobile. Ik lees alleen maar dat jullie dit toestel niet aan kunnen bieden....maar vind nergens de reden terug waarom jullie hiervoor kiezen. Ik ga 100% voor dit nieuwe toestel als over 1 maand mn abb afloopt. Als ik daarvoor moef vertrekken naar een andere provider....dan zal ik dat zeker doen.
    0
  • David

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 juli 2017, 13:28

Hi Hyperbase,

Soms moeten er keuzes gemaakt worden en voor de ene fan pakt dat beter uit dan voor de ander. We hadden het liefst natuurlijk iedereen blij gemaakt, maar dat gaat jammer genoeg niet. Je kunt wel kijken bij een derde partij en dan alsnog een verlenging met T-Mobile afsluiten. Je hebt dan het toestel én je kunt klant bij ons blijven! :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)