Beantwoord: HTC bij verlenging abonnement

• Vivianm9

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Vivianm9 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

20 september 2017, 15:21

- Topic starter
    Goedendag,

Ik kan mijn abonnement verlengen, is er nog een mogelijkheid om uit een HTC toestel te kiezen?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Dolphin op 20 september 2017, 15:41
    Goedemiddag,

Ik vrees van niet, zie hiervoor deze link.

Je zou kunnen overwegen om een sim-only (abonnement) te nemen en een HTC toestel los te kopen of via een derde partij (bijvoorbeeld Belsimpel) een abonnement + toestel af te sluiten.
    Bekijk origineel
  • Dolphin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dolphin heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    157 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

20 september 2017, 15:41

Goedemiddag,

Ik vrees van niet, zie hiervoor deze link.

Je zou kunnen overwegen om een sim-only (abonnement) te nemen en een HTC toestel los te kopen of via een derde partij (bijvoorbeeld Belsimpel) een abonnement + toestel af te sluiten.
    0
  • Dolphin

Doet lekker mee
    157 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 september 2017, 17:11

Overigens zou het goed kunnen zijn dat er binnen kort geen HTC toestellen meer zijn, zie hiervoor deze link.
    0
  • Dolphin

Doet lekker mee
    157 Reacties
    Allrounder

Allrounder

21 september 2017, 10:55

En vandaag wordt bekend, HTC wordt voor een gedeelte Google.
    0
  • Iwan_HTC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iwan_HTC heeft ontvangen van andere leden.

HTC Expert
    1541 Reacties
    Allrounder

Allrounder

HTC Expert

HTC Expert

24 september 2017, 17:13

De HTC12 schijnt nog wel uit te komen volgend jaar, of het daarbij blijft is de vraag
    0
    There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think. *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)