Beantwoord: HTC 10 in het rood

• Gijsje12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gijsje12 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

24 juni 2017, 10:53

- Topic starter
    Waar kan ik de HTC 10 in het rood nog kopen?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Thalina op 26 juni 2017, 09:30
    Hoi Gijsje12,

Welkom op het forum!

Leuk dat je op zoek bent naar een nieuw toestel! Ik heb bij ons in de T-Mobile shop gekeken, maar wij leveren dit toestel niet. Ook niet in andere kleuren. Ik heb ook bij andere externe dealers gekeken, maar ik zie de rode variant er niet meer tussen staan. Dus ik vrees... dat je voor een andere kleur moet kiezen ;) Zit er nog een andere mooie kleur tussen?

Succes met het kiezen! Als ik er nog bij kan helpen of bij iets anders, laat het gerust weten!
    Bekijk origineel
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5249 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

26 juni 2017, 09:30

Hoi Gijsje12,

Welkom op het forum!

Leuk dat je op zoek bent naar een nieuw toestel! Ik heb bij ons in de T-Mobile shop gekeken, maar wij leveren dit toestel niet. Ook niet in andere kleuren. Ik heb ook bij andere externe dealers gekeken, maar ik zie de rode variant er niet meer tussen staan. Dus ik vrees... dat je voor een andere kleur moet kiezen ;) Zit er nog een andere mooie kleur tussen?

Succes met het kiezen! Als ik er nog bij kan helpen of bij iets anders, laat het gerust weten!
    0
  • Gijsje12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gijsje12 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

26 juni 2017, 09:48

het vervelende is dat mij 2 weken geleden beloofd is door moblile.nl dat er in juli nog genoeg HTC 10 rode toestellen zouden zijn. Ik wilde even wachten omdat in juli ik mijn abonnement kan verlengen, dus ik dacht dat doe ik dat gelijk en nu wil ik dat gaan doen en is het rode toestel toch op en daar baal ik van
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11687 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

26 juni 2017, 14:45

Hey Gijsje12,

Ik snap goed dat je daar van baalt!

Mobiel.nl is een externe partij die een andere voorraad heeft en verder ook niets met ons te maken heeft. Zij verkopen abonnementen van alle providers, waaronder van ons. Ik vind het vervelend dat er wat is toegezegd, dat nu anders blijkt te zijn, maar hier moet je voor bij hun zijn. Zij kunnen je ook uitleg geven of de rode HTC 10 nog in hun assortiment komt!

Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)