Beantwoord: HTC 10 bij T-Mobile

• Goozer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Goozer heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

11 mei 2016, 22:24

- Topic starter
    Gaat Tmobile ook de nieuwe HTC 10 aanbieden met een abonnement. Ik kan namelijk binnenkort verlengen en zou graag de htc 10 willen en het gewoon via Tmobile regelen.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Thalina op 12 mei 2016, 14:21
    Hoi Goozer,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Natuurlijk super om te horen dat je graag wilt verlengen bij ons! De HTC 10 gaan wij niet aanbieden. In dit topic vind je meer informatie hierover. Wel is natuurlijk mogelijk om dit toestel in combinatie met een T-Mobile abonnement af te sluiten bij een externe dealer. Is dat misschien een idee? Op die manier kun je blijven profiteren van ons goede netwerk en onze service en hoef je niet over te stappen naar een andere provider. :)

Welk toestel heb je op dit moment? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
    Bekijk origineel
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5249 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

12 mei 2016, 14:21

Hoi Goozer,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Natuurlijk super om te horen dat je graag wilt verlengen bij ons! De HTC 10 gaan wij niet aanbieden. In dit topic vind je meer informatie hierover. Wel is natuurlijk mogelijk om dit toestel in combinatie met een T-Mobile abonnement af te sluiten bij een externe dealer. Is dat misschien een idee? Op die manier kun je blijven profiteren van ons goede netwerk en onze service en hoef je niet over te stappen naar een andere provider. :)

Welk toestel heb je op dit moment? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
    0
  • bertsplci

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bertsplci heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

30 mei 2016, 19:36

Dat wordt dan helaas na 17 jaar (Dutchtone, Orange, T-Mobile) overstappen naar KPN.
    Bedankt voor de goede service al die jaren, het gaat jullie goed.
    0
  • KoenM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KoenM heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    2458 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

31 mei 2016, 03:49

Waarom nou weer zo'n niks zeggende opmerking? Dus omdat je niet rechtstreeks bij T-Mobile kunt bestellen, stap je maar over?

Je kunt gewoon de HTC10 bestellen icm T-Mobile, alleen dien je dit via een reseller te doen. Nog big deal toch? T-Mobile gaat door je opmerking echt geen uitzondering maken door hem je wel te leveren ;)

Succes bij een andere provider dan maar!
    0
    Just another customer... Helping other people. For your information, I'm not a Tmobile employee.
  • Cijfertjes01

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Cijfertjes01 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

14 juni 2016, 18:33

Na een Desire HD en een One M7 was ik mogelijk ook toe aan de 10. Ik keek al met enige regelmaat op de website van T-mobile, maar zag de 10 niet verschijnen. Ben inmiddels ook wel fan van HTC en vindt het dus jammer dat T-mobile het toestel niet zelf zal leveren en daarmee in NL, naar mijn mening, een goed merk verder helpen naar het einde der tijden en daarmee de keuze voor de consument weer beperkter zal maken.

Ik heb nog 6 maanden de tijd voordat mijn abonnement afloopt. Ik zal me de komende maanden maar eens beraden wat te gaan doen. Ben tot op heden wel tevreden over T-Mobile en zou dit wellicht ook zo willen houden. Ik hoop dat T-Mobile NL zich mogelijk nog bedenkt.........
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10049 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

15 juni 2016, 10:00

Hey Cijfertjes01,

Ik snap dat je hier van baalt! Maar zoals hierboven al aangegeven is kun je wel verlengen met de HTC 10 bij een reseller. Ook daar kun je gewoon verlengen zodat je huidige contract alsnog soepeltjes overloopt in je eventuele nieuwe contract en je gewoon gebruik kunt maken van alle voordelen.

Hopelijk is dit verder geen reden voor jou om ons te verlaten. Dat zou zonde zijn! :)
    0
  • buffy76

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten buffy76 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    6 Reacties

23 juli 2016, 01:10

Amy schreef:

Hey Cijfertjes01,

Ik snap dat je hier van baalt! Maar zoals hierboven al aangegeven is kun je wel verlengen met de HTC 10 bij een reseller. Ook daar kun je gewoon verlengen zodat je huidige contract alsnog soepeltjes overloopt in je eventuele nieuwe contract en je gewoon gebruik kunt maken van alle voordelen.

Daar heb ik dan inderdaad ook een vraag over. Ook ik wil graag de HTC 10. En ik ben al aan het kijken geweest bij de zogenaamde resellers. Alleen is mijn vraag, of ik mijn huidige abonnement inclusief Deezer bij hen ook kan verlengen? Hier betaal ik nu 5,99 per maand voor en dan met 6gb internet extra snel en 200min bellen.
    Ik kan dit nog niet zien/vinden, aangezien ik nu niet kan verlengen, maar pas vanaf 27-08.

Sorry, had deze vraag eerder al gesteld, kom ik nu net achter...:(
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10049 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

23 juli 2016, 11:25

Hey Buffy76,

Ik heb je inderdaad al een reactie op deze vraag gegeven in dit topic :)
    0
  • Gijsje12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gijsje12 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

24 juni 2017, 10:50

Wie weet waar ik de HTC 10 in het rood nog kan kopen?
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6279 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

24 juni 2017, 13:03

Hoi Gijsje12, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag meermaals op het forum post, da's tegen de huisregels van het forum, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Omdat je ook een eigen topic hebt aangemaakt, gaat dit topic op slot. Zo houden we het forum overzichtelijk. Je kunt in het gelinkte topic uiteraard verder blijven posten over deze vraag. :)
    0
    Medeklant, geen medewerkster.