[Geruchten] Bespreek hier alles over de toekomstige HTC toestellen

Tags:
  • Harvey

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Harvey heeft ontvangen van andere leden.

Oud-medewerker
    2863 Reacties
    Modbreak

15 maart 2013, 09:39

- Topic starter
    Hier kun je al je gedachtespinsels kwijt over alle toekomstige HTC toestellen. Deel gerust je informatie en speculaties met andere forumleden!

Regeren is vooruitzien.. :)
    1
  • KoenM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KoenM heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    2458 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

26 april 2016, 13:42

Voor diegene die bij de Duitse grens wonen;

In de Duitse MM ligt hij al voor €649,-.
    0
    Just another customer... Helping other people. For your information, I'm not a Tmobile employee.
  • Cinner

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Cinner heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    45 Reacties

26 april 2016, 19:31

@Poco Loco,

Dat is in bijna al die reviews, alsof de eerste de beste hapering of fractie van een seconde langer wachten betekent dat het toestel bijna waardeloos is. Maar al die vlaggenschepen zijn op zich goede toestellen tegenwoordig. Het hangt toch meer van je portemonnee en persoonlijke voorkeur af voor welk toestel je kiest.

ik krijg de G5 vrijdag binnen trouwens, yay!
    0
  • Poco-Loco
    1959 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

27 april 2016, 01:59

Yup, het is ook de reden dat ik synthetische benchmarks nog puur voor "oh, leuke score" aanneem en daarna negeer.

Anandtech gebruikte altijd BenchMark OS ofziets voor batterijduur. Ze hebben sinds kort een nieuwe test die zij als veel representatiever beschouwen. HTC 10 scoort briljant in de nieuwe en slechts een paar procent hoger dan de M9 in de oude... Uhm, hello?!?!?!? Die testen zijn gewoon niet representatief! Zo heerlijk, doch jammer dat je dat een jaar later zo duidelijk bewezen krijgt.

Vandaar dat ik dus ook zeg, kijk naar de elementen die je belangrijk vindt. Verwisselbare batterij, LG G5, klaar... de rest is praktisch hetzelfde, dus als het een belangrijk punt is ben je er. Ik had de 10 gekocht (ondanks dat de M9 nog een jaar aan mijn abo zit) als die waterdicht was, nu... neh die M9 is prima :D
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Cinner

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Cinner heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    45 Reacties

27 april 2016, 04:28

Ja de M9 zal echt nog een jaar prima mee kunnen. Mijn samsung s4 black edition zou het ook gerust nog een jaar volhouden denk ik (heb wel de batterij vervangen). Maar nieuwe software maakt zo'n toestel toch wat trager, omdat het mogelijk is wil ik betere foto's kunnen maken en ik betaal effectief niet meer per maand dan ik de afgelopen twee jaar heb gedaan. Ik maak er ook veel gebruik van. Nieuws lezen, social media, muziek luisteren, informatie zoeken, simpele spelletjes, agenda en maak graag foto's. Het is een kadootje voor mezelf.
    0
  • Iwan_HTC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iwan_HTC heeft ontvangen van andere leden.

HTC Expert
    1546 Reacties
    Allrounder

Allrounder

HTC Expert

HTC Expert

28 april 2016, 09:26

KoenM schreef:

Voor diegene die bij de Duitse grens wonen;

In de Duitse MM ligt hij al voor €649,-.

Dat begint er al meer op te lijken, even een paar maandjes wachten tot de grootste bugs er uit zijn en de prijs nog meer gezakt is.
    0
    There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think. *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.
  • PascalKamps

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PascalKamps heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    57 Reacties

3 mei 2016, 16:21

De eerste software update voor HTC 10 is een feit zie ik!
    Camera en WiFi worden verbeterd met deze update.

Bron:
    http://androidworld.nl/nieuws/eerste-firmware-update-htc-10-rolt-uit-nederland/
    0
  • VV_09

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten VV_09 heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

9 mei 2016, 17:48

Hallo hallo,
    Vraagje, heeft iemand een HTC M9+? Ik had online gelezen dat hij geen 4G ondersteuning heeft voor band 800mhz en dat ze hem daarom niet meer aanbieden in Nederland. Heb ik ook bij de specs gelezen maar hij heeft wel ondersteuning voor band 900mhz en daar zit T-Mobile op met hun 4g netwerk. Heeft iemand toevallig ervaring met het toestel?
    0
  • MartB96

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MartB96 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

9 september 2016, 20:12

Hey, weet iemand toevallig waarom T-mobile geen HTC toestellen meer aanbiedt? Ik ben persoonlijk zeer gecharmeerd van de HTC 10, maar deze is veel goedkoper als ik over zou stappen naar een andere provider.

Mvg
    0
  • Poco-Loco
    1959 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

10 september 2016, 17:10

MartB96 schreef:

Hey, weet iemand toevallig waarom T-mobile geen HTC toestellen meer aanbiedt?

Zoals het eruit ziet is dat omdat de HTC verkopen vorig jaar goed om zeep waren geholpen door de campagne van waarschijnlijk Samsung (de werkelijke bron is nooit helemaal bewezen, maar alle verhaaltjes omtrent de SD 810 die zou over verhitten lijken wel uit die hoek te komen).

HTC verkocht slecht, iemand met weinig intelligentie dacht dat iets uit het verleden wel een garantie voor de toekomst zou zijn en nu geen HTC 10 in de shop.... Dat is tenminste wat het lijkt te zijn. Een echte officiële verklaring is er niet (er is ook niets bekend bij webcare over het precieze hoe en wat) dus het is helaas zelfs enkel speculatie.

Je kan natuurlijk wel via een Coolblue ofzo verlengen en daar je 10 bestellen. An sich maakt dat voor je abonnement verder niet veel uit, die blijft hetzelfde alleen koop je de combinatie via een andere winkel.
    0
    It's faulty, wrong, boring or raining... HELLO to you too! Leg je probleem neer en we zoeken naar de oplossing! Echter, hou wel rekening dat we hier klanten onderling zijn, normaal werk wel eens "in de weg" zit van snel reageren en iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen stommiteiten. Dus puur omdat ik het niet eens ben met jou, maakt mij geen medewerker... Oh en clubjes als ACM kan ik niet serieus nemen... lees dit eens: goo.gl/2aa6tF
  • Iwan_HTC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iwan_HTC heeft ontvangen van andere leden.

HTC Expert
    1546 Reacties
    Allrounder

Allrounder

HTC Expert

HTC Expert

14 september 2016, 10:24

HTC verkoopt amper meer wat in Nederland, deels door slechte marketing en support, deels doordat providers met grote voorraden blijven zitten van htc toestellen. En misschien ook wel een beetje omdat HTC toestellen weinig meerwaarde bieden voor de meeste gebruikers terwijl ze vaak wel een stuk duurder zijn dan de concurrentie. Ik ben erg benieuwd of en wat ze volgend jaar uit gaan brengen. Ze zullen echt wat met hun prijzen moeten gaan doen willen ze interessant blijven voor providers en klanten.

Verder ontopic, de Desire 10 lifestyle en de Desire 10 Pro zullen op de 20e worden aangkondigd,
    0

1 Bijlage

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think. *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)