Vraag: Wat doe jij met je oude toestel?

• ViolaR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ViolaR heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile medewerker
    27 Reacties
    Auteur

14 januari 2015, 09:40

- Topic starter
    Hoi mijn naam is Viola en ik werk op de marketingafdeling bij T-Mobile. Ik zie dat veel mensen best snel weer een nieuwe mobiel kopen en ik ben nieuwsgierig wat je dan met je oude mobiel doet? Daarom heb ik hieronder een polletje gemaakt. En vind je dat wij als T-Mobile nog iets kunnen doen voor jou? Dan hoor ik die tips ook graag! Dank jullie wel alvast!
    Groetjes, Viola
    0

Mijn oude toestel...

• pinopil

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pinopil heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    13 Reacties

29 januari 2015, 12:58

Het lijkt mij inderdaad ook wel een mooi idee om je telefoon in te leveren voor t-mobile punten. Past gelijk mooi in jullie nieuwe systeem. Ik gebruik mijn oude telefoon altijd nog als back-up telefoon, maar als ik dan weer een nieuwe heb dan blijft alles in de kast liggen. Er ligt ook al een aardige collectie aan fossiele telefoons! Zou mooi zijn als daar iets nuttigs mee kan gebeuren!
    2
  • MaschaB

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaschaB heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1222 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 januari 2015, 20:48

Een oude mobiel dient voor mij als back-up mocht een nieuwere stuk gaan. Meestal echter ligt de oude kapot in een la. Ik koop namelijk alleen een nieuwe mobiel als de oude de geest heeft gegeven.
    1
  • Ynos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ynos heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    12 Reacties

29 januari 2015, 12:45

Misschien een leuk idee dat je je oude toestel kan inleveren voor punten. Groetjes ynos
    1
  • NikkiNik

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten NikkiNik heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

30 januari 2015, 13:15

Meestal koop ik pas een nieuw toestel als mijn oude het niet (goed) meer doet. Heerlijk ouderwets :D.
    Daarna gaat ie de kast in voor noodgevallen of voor mijn zoontje om mee te spelen....
    1
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6104 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

10 februari 2015, 20:33

Lol, ik heb dit hele topic niet eens gezien Oo

Ik bewaar altijd mijn oude toestellen, of ik doe ze weg aan familie. Zo heeft mijn vader mijn oude S3 in gebruik, en mijn moeder mijn vorige Asus TF700T tablet.

Inruilen heeft voor mij meestal geen nut, de inruilwaarde is vaak zo laag dat het de moeite niet echt waard is. Dan geef ik hem liever aan mijn ouders, als dat inhoud dat mijn pa bereid is voor chauffeur te spelen en naar de Saturn in Oberhausen te rijden. ;)

Het heeft er oook nog eens toe geleid dat m'n ouders, die voorheen echt anti-smartphones waren, nu ineens gek zijn met hun telefoons en zelfs tablets hebben! xD
    1
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • Syntraxx

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Syntraxx heeft ontvangen van andere leden.

280 Reacties
    Allrounder

Allrounder

13 februari 2015, 09:48

Het inruilen van je oude mobiel voor korting op een nieuwe bij je provider zou een mooie oplossing zijn , daar er natuurlijk wel een redelijk bedrag voor staat ipv handels prijzen. Zo hou je de straat schoon zeg maar en T-Mobile kan deze weer naar landen sturen waar mensen nog langer van jou oude mobieltje kunnen genieten. tot deze vernietigd wordt. Via MP is natuurlijk ook een oplossing maar hier word ook in gestolen goed gehandeld en of je daar zo blij van wordt als koper? Bij je provider kunnen ze hier natuurlijk wel snel achterkomen.Ook kan je provider deze toestellen weer goedkoop aanbieden bij bijv. een prepaid of sim only abbonement. Ik zelf verkoop deze dan weer door op MP maar het iedee van inleveren voor korting op een nieuw toestel is leuker .
    1
  • Yml

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Yml heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

10 december 2015, 01:31

Back up. Maar meestal is mijn oude telefoon niet goed werkend meer en allang aan vervanging toe.
    1
  • ViolaR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ViolaR heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile medewerker
    27 Reacties
    Auteur

22 december 2015, 14:46

Dank je wel Pilovali! Dat is zeker een mooie verzameling!!
    1
  • scholtench

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten scholtench heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    20 Reacties

16 januari 2016, 00:34

Het is goed om te zien dat je je oude mobiel bij T-Mobile kan inruilen. Ik zag toevallig de link en dat kan best nog aantrekkelijk zijn. De korting op een nieuw toestel of accessoires is mooi meegenomen.
    1
  • KoenM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KoenM heeft ontvangen van andere leden.

2458 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

16 april 2016, 19:26

SYB12 schreef:

Als ik een nieuwe telefoon kop doe ik het altijd op een plek waar ik de oude kan inruilen voor korting. Dat zou T-Mobile ook moeten doen.

Je zou op DEZE pagina eens kunnen kijken, wellicht verhelderd dat een en ander.
    1
    Just another customer... Helping other people. For your information, I'm not a Tmobile employee.
  • r-han1905
    110 Reacties

21 juli 2017, 13:24

In de loop der jaren heb ik flink wat toestellen gehad. Allemaal verkocht, 1 telefoon bewaar ik voor onbelangrijke mensen aan wie ik me prive nr niet wil geven.
    Me vorige telefoon heb ik in de blender gegooid en videotje van gemaakt voor youtube.
    Schijnt intressant gevonden te worden :]
    1
  • tribaltim

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tribaltim heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    4312 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

15 januari 2015, 13:57

Hoi ViolaR,

Ik weet dat er veel mogelijkheden zijn met betrekking tot oude toestellen.
    Misschien dat het mogelijk is om een korting te geven of minder bijbetalen voor een toestel bij inleveren van een (bepaald) oud toestel.
    Dit is dan weer afhankelijk van het type toestel wat dan ingeleverd wordt en dergelijke, maar mogelijk dat dit kan worden ingevoerd? Zo is de klant misschien ook weer extra blij :D
    Tevens kan je het bijvoorbeeld ook doen door er bijvoorbeeld Tmobile Spaarpunten voor tegeven zodat de klant dit kan besteden in de shop/ iets voor terugkopen?

Dit zijn zo even mijn ideeen die in mij opkomen :D
    Groetjes Tribaltim
    0
    Ik ben ook gewoon klant van T-Mobile, ik ben niet werkzaam voor T-Mobile!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)