• ViolaR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ViolaR heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile medewerker
    27 Reacties
    Auteur

14 januari 2015, 09:40

- Topic starter
    Hoi mijn naam is Viola en ik werk op de marketingafdeling bij T-Mobile. Ik zie dat veel mensen best snel weer een nieuwe mobiel kopen en ik ben nieuwsgierig wat je dan met je oude mobiel doet? Daarom heb ik hieronder een polletje gemaakt. En vind je dat wij als T-Mobile nog iets kunnen doen voor jou? Dan hoor ik die tips ook graag! Dank jullie wel alvast!
    Groetjes, Viola
    0

Mijn oude toestel...

• Mariantje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mariantje heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

11 april 2016, 11:44

Eentje als Back-up en andere geef ik aan de dierenbescherming
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10052 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

11 april 2016, 12:33

@Izzy23 & Mariantje,

Wat goed dat jullie ze doneren! Daar zijn ze vast heel blij mee daar! :)
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10052 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Modbreak

11 april 2016, 12:34

Hoi allemaal,

Wisten jullie al dat het ook mogelijk is om je oude toestel in te leveren in de T-Shop voor korting? :8

Meer informatie hierover vind je in dit forumtopic. Je hoeft niet per se een nieuw toestel aan te schaffen, je kunt de korting ook inzetten voor accessoires in de T-Shop!
    0
  • crzysandy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten crzysandy heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

11 april 2016, 14:30

Als het een prima telefoon is dan verkoop ik 'm via marktplaats óf ik gebruik 'm als back-up.
    0
  • 05alexander92

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 05alexander92 heeft ontvangen van andere leden.

is een gewaardeerde antwoordgever
    343 Reacties
    Allrounder

Allrounder

11 april 2016, 18:28

Vroeger "moest" ik ze van mezelf eigenlijk altijd van de hand doen als ik een nieuwe nam, meestal verkopen via Marktplaats. Maar tegenwoordig geef ik ze eigenlijk altijd weg aan een bekende die er eentje stuk heeft of kan gebruiken. Een paar oldschool toestellen bewaar ik.
    0
  • Mbommezijn

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mbommezijn heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

16 april 2016, 13:42

Ik mag over 11 dagen mijn contract verlengen. Mijn Samsung galaxy note 4 wit wil ik dan inleveren om zo minder te hoeven betalen voor (waarschijnlijk) de Iphone 6s plus 64 gb. Het glas van mijn Note 4 is alleen gebarsten. Nemen ze die dan wel aan in de shop? Of moet ik hem eerst laten maken á €179 euro?
    0
  • kapelsehof

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kapelsehof heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

16 april 2016, 16:09

Dacht mijn iPhone 4s voor een redelijke prijs in te kunnen ruilen bij t-mobile. Een desillusie. Volgens de site van t mobile ongeveer 90€ waard. In de winkel niet eens de helft. Compleet goed functionnerend en onbeschadigd toestel met alle accessoires in doosje. Volgens de verker geldt de 90€ alleen voor nieuw toestel geseald in doosje?!
    0
  • SYB12

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SYB12 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    13 Reacties

16 april 2016, 16:32

Als ik een nieuwe telefoon kop doe ik het altijd op een plek waar ik de oude kan inruilen voor korting. Dat zou T-Mobile ook moeten doen.
    0
  • KoenM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KoenM heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    2458 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

16 april 2016, 19:26

SYB12 schreef:

Als ik een nieuwe telefoon kop doe ik het altijd op een plek waar ik de oude kan inruilen voor korting. Dat zou T-Mobile ook moeten doen.

Je zou op DEZE pagina eens kunnen kijken, wellicht verhelderd dat een en ander.
    1
    Just another customer... Helping other people. For your information, I'm not a Tmobile employee.
  • Therobster87

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Therobster87 heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    11 Reacties

16 april 2016, 19:47

Ik geef mijn oude toestel aan mijn neef of oom.
    0
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    12142 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

17 april 2016, 15:44

Hoi Mbommezijn,

Balen van je scherm zeg. Is dat ook de reden waarom je een Early Renewal wilt aangaan?

Ik durf niet te zeggen of je toestel wordt geaccepteerd. Als onze collega's je toestel wel accepteren met een barst in het scherm dan verwacht ik niet dat je er veel voor terug krijgt. Eerst je toestel laten repareren is al helemaal geen optie, omdat je dan meer kwijt bent dan je als korting zal ontvangen. Neem dus je telefoon mee bij je eerstvolgende bezoekje aan één van onze T-Mobile Shops. Onze collega's kunnen je van meer informatie voorzien. Mijn excuses dat ik je niet van meer duidelijkheid kon voorzien.
    0
  • Mbommezijn

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mbommezijn heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    9 Reacties

17 april 2016, 17:49

Hoi issam. Nee dat gaat om mijn andere contract. Bij deze wacht ik nog wel 10 dagen.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)