Vraag: Wat doe jij met je oude toestel?

• ViolaR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ViolaR heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile medewerker
    27 Reacties
    Auteur

14 januari 2015, 09:40

- Topic starter
    Hoi mijn naam is Viola en ik werk op de marketingafdeling bij T-Mobile. Ik zie dat veel mensen best snel weer een nieuwe mobiel kopen en ik ben nieuwsgierig wat je dan met je oude mobiel doet? Daarom heb ik hieronder een polletje gemaakt. En vind je dat wij als T-Mobile nog iets kunnen doen voor jou? Dan hoor ik die tips ook graag! Dank jullie wel alvast!
    Groetjes, Viola
    0

Mijn oude toestel...

• tribaltim

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tribaltim heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    4309 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

15 januari 2015, 13:57

Hoi ViolaR,

Ik weet dat er veel mogelijkheden zijn met betrekking tot oude toestellen.
    Misschien dat het mogelijk is om een korting te geven of minder bijbetalen voor een toestel bij inleveren van een (bepaald) oud toestel.
    Dit is dan weer afhankelijk van het type toestel wat dan ingeleverd wordt en dergelijke, maar mogelijk dat dit kan worden ingevoerd? Zo is de klant misschien ook weer extra blij :D
    Tevens kan je het bijvoorbeeld ook doen door er bijvoorbeeld Tmobile Spaarpunten voor tegeven zodat de klant dit kan besteden in de shop/ iets voor terugkopen?

Dit zijn zo even mijn ideeen die in mij opkomen :D
    Groetjes Tribaltim
    0
    Ik ben ook gewoon klant van T-Mobile, ik ben niet werkzaam voor T-Mobile!
  • MaschaB

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaschaB heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1222 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 januari 2015, 20:48

Een oude mobiel dient voor mij als back-up mocht een nieuwere stuk gaan. Meestal echter ligt de oude kapot in een la. Ik koop namelijk alleen een nieuwe mobiel als de oude de geest heeft gegeven.
    1
  • Knoerten1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Knoerten1 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    246 Reacties

15 januari 2015, 21:27

ik mag binnenkort ook weer een nieuwe uitzoeken heb nu de galaxy s3 zag dat ze daar gemiddeld nog 150 euro voor vragen op marktplaats maar bij de meeste telefoonsites krijg je er rond de 70 - 80 euro voor dus word waarschijnlijk marktplaats of tmobile moet er meer voor geven ;)
    (als ik er rond de 100 euro voor krijg vind ik het al best geen zin aan al dat gezeur aan mn deur dus zet hem er wel iets goedkoper op :P dan is hij snel weg )
    0
  • centaur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten centaur heeft ontvangen van andere leden.

Klant Expert
    7106 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 januari 2015, 21:53

Ik stop een prepaidkaart in mijn oude mobiel.
    Gebruik het toestel als reserve en het nummer geef ik aan personen en bedrijven die ik liever niet mijn meest gebruikte nummer geef.
    0
  • Tom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tom heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    9868 Reacties
    Allrounder

Allrounder

20 januari 2015, 16:10

Check deze pagina eens op onze website. @Knoerten1 ik zie dat je bij ons max. €139,26 voor de S3 krijgt, is het overwegen waard dus! :cool:
    0
  • Knoerten1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Knoerten1 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    246 Reacties

20 januari 2015, 17:06

Ja is een leuk bedrag maar dat is als je een nieuw abonnement bij de tshop neemt maar daar hebben ze alleen de note 4 n910f en ik zou graag de octa core versie n910c willen dus dat word hem niet
    0
  • Beatfluence

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Beatfluence heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    211 Reacties

23 januari 2015, 10:07

Of ik geef hem aan familie of ik gebruik hem als backup telefoon. (je weet maar nooit :) )
    0
  • storm91

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten storm91 heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    1849 Reacties
    Allrounder

Allrounder

23 januari 2015, 15:08

Iets anders:

1 of 2 oude toestellingen liggen altijd in de la, je weet maar nooit! Niet dat ik snel een toestel koop, maargoed. Soms wissel ik ze weleens met een wat nieuwe als ik weer een nieuw toestel heb.

De rest geef ik weg, gooi ik weg, ligt er beetje aan of ze nog bruikbaar genoeg zijn.
    0
    Deezer expert en creatief schrijver
  • kkiberley♡

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kkiberley♡ heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1 Reacties

28 januari 2015, 14:35

Ja als je bij inleveren van je oude mobiel een leuke korting krijg bij aanschaf nieuwe mobiel / abonnement zou wel fijn zijn
    0
  • Ynos

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ynos heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    12 Reacties

29 januari 2015, 12:45

Misschien een leuk idee dat je je oude toestel kan inleveren voor punten. Groetjes ynos
    1
  • chrispleysier

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten chrispleysier heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

29 januari 2015, 12:49

Ik heb mijn vorige toestel ingeleverd bij t - mobile voor korting op me nieuwe telefoon
    0
  • pinopil

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pinopil heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    13 Reacties

29 januari 2015, 12:58

Het lijkt mij inderdaad ook wel een mooi idee om je telefoon in te leveren voor t-mobile punten. Past gelijk mooi in jullie nieuwe systeem. Ik gebruik mijn oude telefoon altijd nog als back-up telefoon, maar als ik dan weer een nieuwe heb dan blijft alles in de kast liggen. Er ligt ook al een aardige collectie aan fossiele telefoons! Zou mooi zijn als daar iets nuttigs mee kan gebeuren!
    2

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)