Verjaardagscadeau

• Nina1984

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Nina1984 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

23 september 2016, 10:56

- Topic starter
    Ik krijg een heel leuk sms'je van jullie met mijn verjaardagskado. Heel erg lief maar het is eigenlijk helemaal niks.
    Hieperdepiep Hoera! Omdat je jarig bent krijg je van ons de Verjaardagsbundel cadeau waarmee je vanaf nu tot morgenochtend 8.00 uur heel veel kunt internetten in Nederland. Check dus al je verjaardagsberichten op Facebook, stream de leukste feest muziek, het is aan jou. We sturen je morgenochtend een sms wanneer je internet weer uit je abonnement gaat. Een hele fijne verjaardag. Feestelijke groeten, T-Mobile

Nu is het ook nog is zo dat ik in Itlaie zit
    0
  • Nina1984

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Nina1984 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

23 september 2016, 11:01

Ik denk dat iedereen van mijn leeftijd genoeg internet heeft of gebruik maakt van zijn WiFi thuis of op het werk. Heel erg attent, maar mss iets om wat mee te doen?
    Kon ik het gebruiken in her buitenland was wel leuk geweest natuurlijk :)
    Vanaf Juni volgend jaar kunnen we ons internet sowieso ook in europa gebruiken!
    0
  • Bobby Dissel
    272 Reacties

23 september 2016, 11:03

Hallo,
    Welkom op het forum.
    Wie het kleine niet eert is het grote niet weard.....ken je dat spreekwoord.
    Dat je in italië zit...........tja........
    0
    ik ben geen medewerker van T-mobile maar wel een hulpvaardige forrumlid. Als het antwoord bevalt markeer het dan als antwoord.
  • Iwan_HTC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iwan_HTC heeft ontvangen van andere leden.

HTC Expert
    1550 Reacties
    Allrounder

Allrounder

HTC Expert

HTC Expert

29 september 2016, 13:51

Ik heb geen cadeau gehad op mijn verjaardag, maakt verder niet uit overigens.
    0
    There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think. *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.
  • KoenM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten KoenM heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    2458 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

2 oktober 2016, 11:47

Iwan_HTC schreef:

Ik heb geen cadeau gehad op mijn verjaardag, maakt verder niet uit overigens.

Ik ook niet :( Stomme T-Mobile...
    0
    Just another customer... Helping other people. For your information, I'm not a Tmobile employee.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)