Vraag: [Poll] Zou jij een vast IP-adres willen?

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11371 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

11 juli 2017, 12:05

- Topic starter
    Hallo forumleden,

De pilot voor het vaste IP-adres loopt nu al een tijdje en we krijgen veel positieve reacties van de testers. Wij hebben echter nog geen concreet beeld van de vraag naar deze dienst. Om dit in beeld te krijgen hebben wij jullie hulp nodig. Hoe?

In de onderstaande poll worden een viertal opties gegeven. In de poll kun je een keuze maken. Zo krijgen we een concreet beeld van de vraag naar deze dienst en kunnen wij er samen voor zorgen dat dit als vaste dienst bij T-Mobile wordt aangeboden!

Hebben jullie feedback, laat gerust een reactie achter!
    0

Ik zou een vast IP-adres als dienst willen gebruiken...

• jelle-e

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jelle-e heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties

13 juli 2017, 22:26

Ik gebruik passtrough (andere 4g router) naar mijn eigen router en op een of andere manier hernieuwt deze de lease niet. Ik krijg bij elke reconnect een nieuwe lease en IP van t-mobile, dat maakt verbindingen van buitenaf erg lastig. Zelfs met dyndns duurt het even voor de DNS geüpdatet is.
    Een vast ip zou me echt enorm helpen om een stabiele backup verbinding voor m'n netwerk te maken. 4gvt is een erg leuk product en met vast ip is het ook nog eens breed inzetbaar!
    1
  • Fraidon

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fraidon heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

14 juli 2017, 17:06

Beste T-mobile,

Ik vind het zo een 5 euro prima bedrag als extra per maand boven mijn abonnement kosten voor de vaste IP te betalen.
    0
  • Tabali

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Tabali heeft ontvangen van andere leden.

Netwerk Expert
    296 Reacties

17 juli 2017, 17:19

@all

Bedankt voor jullie posts en feedback. Ik zou jullie allemaal willen vragen om te stemmen (poll). Al deze feedback wordt meegenomen. Het is nu vakantieperiode maar ik zal proberen z.s.m. met de juiste personen aan tafel te gaan zitten om hier wat van te maken. Samen met jullie moet dit dit lukken !!
    0
  • jelle-e

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jelle-e heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties

18 juli 2017, 19:24

Tabali schreef:

@all

Ik zou jullie allemaal willen vragen om te stemmen (poll).

About that... ik kreeg de poll niet in beeld op mobiel, daarom vergeten te stemmen. Op PC wel.

Verder bedankt voor het bespreken. Het zou een geweldige oplossing zijn voor het gebruik met passthrough en eigen router.
    0
  • Magin1

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Magin1 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

10 augustus 2017, 08:49

Vanwege veiligheidsredenen willen wij een vast ip gebruiken.
    Er zijn ftp feeds aan ons ip verbonden namelijk die altijd moeten blijven draaien.

Is er al vordering in het proces?
    0
  • sugardaddy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sugardaddy heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

19 september 2017, 13:37

Is er reeds bekendheid wanneer er de mogelijkheid bestaat voor een vast ip adres?
    Momenteel gebruik ik enkele gekoppelde dsl verbindingen echter dit is nogal instabiel.
    4G is een oplossing echter vast ip noodzakelijk oa ivm mijn camera bewakingssysteem.

Indien e.e.a. werkt op basis van dhcp zou het toch zeer eenvoudig moeten zijn om de klant
    in uw customer backend een mac adres van het 4g modem in te laten geven (of deze op te slaan bij het versturen van het modem) en deze te koppelen aan een vast ip adres indien deze optie wordt gekozen? Indien uw klant het mac adres aanpast in uw backend zou dit automatisch aangepast kunnen worden in het configuratie bestand van uw dhcp server.
    In uw geval zou het raadzaam zijn de configuratie bestanden van uw dhcp server op basis van MySQL of postgressql te laten genereren. Indien u prijs stelt op een offerte tot realisatie hiervan dan verneem ik dat graag natuurlijk. (zoiets al eerder gerealiseerd op dns/dnssec zone niveau)

Nogmaals echt geen rocket science enkel tijd in de vorm van integratie/programmering.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11371 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

20 september 2017, 10:34

Hi,

Op dit moment is er nog geen nieuws over het vaste IP-adres. Als dit er wel is, dan laten we het hier in het topic direct weten natuurlijk!
    0
  • Edwin T

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Edwin T heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties

4 oktober 2017, 07:13

Een vast IP-adres is ook voor ons zeer welkom zo niet noodzakelijk. Enerzijds ivm beveiliging (beperken IP-adressen die in kunnen loggen op de cloudserver) anderzijds omdat de VOIP telefoons bij elke IP-wisseling in de war komen. Ik ben bereid er meer voor te betalen en zou zeer graag deel nemen aan een eventuele Piloit.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)