Beantwoord: Hoog dataverbruik tijdens navigeren

• L. van Riet

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten L. van Riet heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

10 oktober 2017, 14:22

- Topic starter
    Afgelopen zondag 8 oktober 2017 heb ik ca 5 uur op een snelweg in spanje van navigatie software met ingeladen kaarten gebruik gemaakt. Normaliter is dit verbruik 15- 20 mb per uur. In mijn t-mobile wordt voor die periode een verbruik van ruim 1.500 mb geregistreert. Kunt u aangeven waar door dit idiote verschil ontstaat ?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Pilovali op 10 oktober 2017, 14:30
    Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

T-Mobile kan en mag dat niet inzien. Je kunt het beste de ingebouwde datateller van je toestel raadplegen. Misschien ging de kaarten updaten onderweg?

Groet,
    Bekijk origineel
  • Pilovali

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pilovali heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    2326 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

10 oktober 2017, 14:30

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

T-Mobile kan en mag dat niet inzien. Je kunt het beste de ingebouwde datateller van je toestel raadplegen. Misschien ging de kaarten updaten onderweg?

Groet,
    0
    *** Ik ben GEEN T-Mobile medewerker, ik ben gewoon een mede-klant :) ***
  • toetsie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten toetsie heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1567 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

10 oktober 2017, 16:24

Als je een Android toestel gebruikt kun je dat zien in 'mijn activiteit'. Je gaat naar 'instellingen'-》'google'-》'mijn 'activiteit'.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)