Beantwoord: Geen internet op lage snelheid

• wroessen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wroessen heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

12 mei 2018, 23:09

- Topic starter
    Mijn internetbundel is op maar ik heb nu geen internet meer, ook GEEN internet met lage snelheid. Waarom niet?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 14 mei 2018, 12:08
    Hoi Wroessen,

Ik heb meteen even met je meegekeken in ons systeem, zodat ik je vraag goed kan beantwoorden!

Ik zie dat je gebruikmaakt van Basis Sim Only. Bij een Basis Sim stopt de internetverbinding nadat de databundel op is, internetten kan dan pas weer als je een aanvuller koopt. Het internet op lage snelheid is mogelijk bij Go Sim Only, vandaar de verwarring denk ik!

Hopelijk maakt mijn antwoord een en ander wat duidelijker! Wil je dus weer internetten, dan kun je het beste een aanvuller aanschaffen. :)

Mocht je er toch meer vragen over hebben, laat het mij dan gerust weten! Ik help je graag verder!
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1363 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

12 mei 2018, 23:20

Hallo Wroessen, heb je dat dan wel aan staan?

Klik op mb’s aanvullen als het goed is kan je daar langzaam internet aanzetten.
    Zie foto
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • wroessen

2 Reacties
    Auteur

13 mei 2018, 01:48

Waar staat dat want ik zie dat nergens.
    0
  • wroessen

2 Reacties
    Auteur

13 mei 2018, 01:57

Helaas deze optie krijg ik NIET.
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    2089 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

14 mei 2018, 12:08

Hoi Wroessen,

Ik heb meteen even met je meegekeken in ons systeem, zodat ik je vraag goed kan beantwoorden!

Ik zie dat je gebruikmaakt van Basis Sim Only. Bij een Basis Sim stopt de internetverbinding nadat de databundel op is, internetten kan dan pas weer als je een aanvuller koopt. Het internet op lage snelheid is mogelijk bij Go Sim Only, vandaar de verwarring denk ik!

Hopelijk maakt mijn antwoord een en ander wat duidelijker! Wil je dus weer internetten, dan kun je het beste een aanvuller aanschaffen. :)

Mocht je er toch meer vragen over hebben, laat het mij dan gerust weten! Ik help je graag verder!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)