Beantwoord: GB aanvullen niet meer mogelijk door reCAPTCHA

Tags:
  • Stefan vd S

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Stefan vd S heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

30 januari 2018, 15:20

- Topic starter
    Om een extra GB aan te vullen bij een Unlimited abonnement is het sinds kort nodig een Google reCAPTCHA in te vullen.

Begrijpelijk, maar ben je door al je MB's heen dan is de internet verbinding zo traag dat de reCAPTCHA niet meer wil laden waardoor het onmogelijk is de extra GB te activeren.

Deze catch 22 is op te lossen als T-mobile zijn eigen CAPTCHA host, i.p.v. naar een externe (en dus trage) Google server te linken.
    Of als de Google reCAPTCHA server gewoon snel zou blijven wanneer de MB's op zijn.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 31 januari 2018, 14:13
    Hoi Stefan,

Dit is heel waardevolle en goede feedback, daar kunnen we wat mee! Ik ga dit sowieso meenemen naar de afdeling die over dit onderwerp gaat en kijken hoe zij hier over denken. Als ik hier reactie op heb of een andere update, dan laat ik dat natuurlijk gelijk weten! Bedankt voor jouw suggesties en als je nog meer hebt, dan weet je ons nu te vinden! :)
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

31 januari 2018, 14:13

Hoi Stefan,

Dit is heel waardevolle en goede feedback, daar kunnen we wat mee! Ik ga dit sowieso meenemen naar de afdeling die over dit onderwerp gaat en kijken hoe zij hier over denken. Als ik hier reactie op heb of een andere update, dan laat ik dat natuurlijk gelijk weten! Bedankt voor jouw suggesties en als je nog meer hebt, dan weet je ons nu te vinden! :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)