Beantwoord: Travel & Surf geen toegang tot internet

  • Robertt
    avatar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Robertt heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    2 Reacties
    Auteur

    27 juli 2011, 04:53

    - Topic starter
    Beste T-Mobile,

    Onlangs heb ik een weekpas van 14,95 aangeschaft in Amerika, deze werkte in het begin prima, totdat plotseling ik niet meer kon pingen/internetten. Na talloze battery-pulls en geduld werkt het uiteindelijk wel. Ik heb nog genoeg MB's over dus daar ligt het niet aan.
    Volgens mij ligt het aan deze melding als ik me tegoed wilde checken: Welkom in Unknown Country(31026)
    Waardoor hij me zone 2 pas niet pakt.
    Het internet werkt nu wel weer, maar geen idee voor hoelang.
    Zou hiernaar kunnen worden gekeken?

    Alvasy hartelijk bedankt,
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: CindyS op 2 augustus 2011, 10:48

    @Robertt
    Ik kom er zojuist achter dat ik geen reactie heb gegeven op jouw privébericht. Mijn excuses!

    Ik heb het afgelopen vrijdag voor je doorgezet en ik informeer je zodra ik een terugkoppeling heb mogen ontvangen.

    Bekijk origineel
  • CindyS
    avatar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CindyS heeft ontvangen van andere leden.

    T-Goeroe
    4982 Reacties

    27 juli 2011, 10:29

    @Robertt
    Welkom op het T-Mobile Forum.



    Vervelend dat je problemen ervaart met Travel & Surf in Amerika. Je weekpas is actief.

    Wanneer je nog problemen ervaart ontvang ik graag meer informatie van je zodat ik het kan doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Krijg je de melding 'Welkom in Unknown Country(31026)' op één of meerdere netwerken? Graag ook aangeven op welke datum en tijdstip je deze melding zag en op welke locatie je was op dat moment. Je mag deze informatie aan mij doorgeven in een privébericht als je dat prettiger vindt.
    0
    Quote
  • Robertt
    avatar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Robertt heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    2 Reacties
    Auteur

    31 juli 2011, 00:28

    Nog steeds geen internet ( country unknown ) al 4 dagen niet meer, zou ik een vergoeding kunnen krijgen voor deze onbruikbare dagen?
    Ik heb namelijk nog 8,5 MB over van de 10MB.
    Wel jammer, want het is zo'n goed concept travel & surf

    In het begin ging het prima; kleine edge letters werden groot ( EDGE ), kon pingen op verschillende locaties etc via het T-Mobile netwerk ( enige bruikbare netwerk, AT&T heeft alleen maar SOS mogelijkheid
    0
    Quote
  • CindyS
    avatar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CindyS heeft ontvangen van andere leden.

    T-Goeroe
    4982 Reacties
    Antwoord

    2 augustus 2011, 10:48

    @Robertt
    Ik kom er zojuist achter dat ik geen reactie heb gegeven op jouw privébericht. Mijn excuses!

    Ik heb het afgelopen vrijdag voor je doorgezet en ik informeer je zodra ik een terugkoppeling heb mogen ontvangen.
    0
    Quote
  • AartV
    avatar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AartV heeft ontvangen van andere leden.

    Debutant
    1 Reacties

    3 augustus 2011, 18:22

    @Cindy,

    ik heb vergelijkbare ervaringen gehad in Frankrijk. Weekpas aangeschaft op 22 juli in Belgie (na ontrechte melding dat ik Travel en Surf nog niet geactiveerd had), vervolgens heb ik 2 dagen kunnen Internetten, daarna werd de verbinding na 4-5 paginawisselingen verbroken en kon ik alleen nog maar bellen. Ieder andere app met dataverkeer liep ook vast. Pas na meerdere hardhandige resets (accu eruit), en bijna terug in Nederland kreeg ik het weer aan de praat. dacht eerst dat het aan zwak signal of toestel (Vario III) lag, maar in het forum zag ik dat dit vaker voorkwam.

    Beetje zonde van de 15 Euro, heb voor de weersvoorspelling die we hard nodig hadden uit moeten wijken naar Internetcafes.

    mvg, Aart
    0
    Quote
  • CindyS
    avatar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CindyS heeft ontvangen van andere leden.

    T-Goeroe
    4982 Reacties

    4 augustus 2011, 15:30

    @AartV
    Vervelend dat je na een paar dagen bijna geen gebruik meer kon maken van mobiel internet in het buitenland. Ik zie hiervoor geen reden in onze systemen. De kwaliteit van de internetverbinding is afhankelijk van je locatie en het netwerk waarmee je bent verbonden.
    0
    Quote
  • Isax
    avatar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Isax heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1 Reacties

    24 oktober 2012, 20:18

    Als je travel en surf gewoon goed werkt, maar je telefoon doet het niet helemaal goed meer en je wil daarom je telefoon hard resetten, blijft je travel en surf dan gewoon nog geldig, of vervalt deze tijdens de hard reset?

    Groetjes Isa
    0
    Quote
  • Minty
    avatar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Minty heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    4175 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    25 oktober 2012, 01:02

    Hoi Isa! Je telefoon resetten heeft geen invloed op Travel & Surf. De pas blijft gewoon actief op jouw telefoonnummer dus maak je geen zorgen. :)
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

avatar
Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)