• Beantwoord: Travel & Surf geen toegang tot internet

• Plaats een reactie

Resultaten 1 tot 8 van de 8

• Robertt
      Robertt's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      4 Reacties

Thread starters
      Welkom BadgeNachtbraker Badge
      27-07-11 04:53
      Beste T-Mobile,

Onlangs heb ik een weekpas van 14,95 aangeschaft in Amerika, deze werkte in het begin prima, totdat plotseling ik niet meer kon pingen/internetten. Na talloze battery-pulls en geduld werkt het uiteindelijk wel. Ik heb nog genoeg MB's over dus daar ligt het niet aan.
      Volgens mij ligt het aan deze melding als ik me tegoed wilde checken: Welkom in Unknown Country(31026)
      Waardoor hij me zone 2 pas niet pakt.
      Het internet werkt nu wel weer, maar geen idee voor hoelang.
      Zou hiernaar kunnen worden gekeken?

Alvasy hartelijk bedankt,
      Deze vraag is beantwoord door CindyS in deze post.

@Robertt
      Ik kom er zojuist achter dat ik geen reactie heb gegeven op jouw privébericht. Mijn excuses!

Ik heb het afgelopen vrijdag voor je doorgezet en ik informeer je zodra ik een terugkoppeling heb mogen ontvangen.

• CindyS
      CindyS's schermafbeelding
      T-Goeroe
      4.930 Reacties

Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      27-07-11 10:29
      @Robertt
      Welkom op het T-Mobile Forum.

Vervelend dat je problemen ervaart met Travel & Surf in Amerika. Je weekpas is actief.

Wanneer je nog problemen ervaart ontvang ik graag meer informatie van je zodat ik het kan doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Krijg je de melding 'Welkom in Unknown Country(31026)' op één of meerdere netwerken? Graag ook aangeven op welke datum en tijdstip je deze melding zag en op welke locatie je was op dat moment. Je mag deze informatie aan mij doorgeven in een privébericht als je dat prettiger vindt.

• Robertt
      Robertt's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      4 Reacties

Thread starters
      Welkom BadgeNachtbraker Badge
      31-07-11 00:28
      Nog steeds geen internet ( country unknown ) al 4 dagen niet meer, zou ik een vergoeding kunnen krijgen voor deze onbruikbare dagen?
      Ik heb namelijk nog 8,5 MB over van de 10MB.
      Wel jammer, want het is zo'n goed concept travel & surf

In het begin ging het prima; kleine edge letters werden groot ( EDGE ), kon pingen op verschillende locaties etc via het T-Mobile netwerk ( enige bruikbare netwerk, AT&T heeft alleen maar SOS mogelijkheid

• CindyS
      T-Goeroe
      4.930 Reacties

Allrounder BadgeiPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge
      02-08-11 10:48
      @Robertt
      Ik kom er zojuist achter dat ik geen reactie heb gegeven op jouw privébericht. Mijn excuses!

Ik heb het afgelopen vrijdag voor je doorgezet en ik informeer je zodra ik een terugkoppeling heb mogen ontvangen.

• AartV
      AartV's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

Welkom Badge
      03-08-11 18:22
      @Cindy,

ik heb vergelijkbare ervaringen gehad in Frankrijk. Weekpas aangeschaft op 22 juli in Belgie (na ontrechte melding dat ik Travel en Surf nog niet geactiveerd had), vervolgens heb ik 2 dagen kunnen Internetten, daarna werd de verbinding na 4-5 paginawisselingen verbroken en kon ik alleen nog maar bellen. Ieder andere app met dataverkeer liep ook vast. Pas na meerdere hardhandige resets (accu eruit), en bijna terug in Nederland kreeg ik het weer aan de praat. dacht eerst dat het aan zwak signal of toestel (Vario III) lag, maar in het forum zag ik dat dit vaker voorkwam.

Beetje zonde van de 15 Euro, heb voor de weersvoorspelling die we hard nodig hadden uit moeten wijken naar Internetcafes.

mvg, Aart

• CindyS
      T-Goeroe
      4.930 Reacties

04-08-11 15:30
      @AartV
      Vervelend dat je na een paar dagen bijna geen gebruik meer kon maken van mobiel internet in het buitenland. Ik zie hiervoor geen reden in onze systemen. De kwaliteit van de internetverbinding is afhankelijk van je locatie en het netwerk waarmee je bent verbonden.

• Isax
      Doet lekker mee
      2 Reacties

Welkom Badge
      24-10-12 20:18
      Als je travel en surf gewoon goed werkt, maar je telefoon doet het niet helemaal goed meer en je wil daarom je telefoon hard resetten, blijft je travel en surf dan gewoon nog geldig, of vervalt deze tijdens de hard reset?

Groetjes Isa

• Minty
      Minty's schermafbeelding
      Klant Expert
      3.482 Reacties

iPhone Expert BadgeSamenscholing BadgeHTC Expert BadgeBlackBerry Expert BadgeWelkom BadgeNachtbraker BadgeBreinbreker Badge
      25-10-12 01:02
      Hoi Isa! Je telefoon resetten heeft geen invloed op Travel & Surf. De pas blijft gewoon actief op jouw telefoonnummer dus maak je geen zorgen.

Ik help je graag als T-Mobile klant, ik ben geen T-Mobile medewerker. :)