Vraag: sms`en in het buitenland geblokeerd?

• gutgutek

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten gutgutek heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1 Reacties
    Auteur

28 maart 2012, 23:39

- Topic starter
    in het buitenland kan niet geen smsjessturen naar buitelnlandse nummers. kan het zijn dat er een blokade op zit? hoe moet ik het er af halen?
    0
  • Killerbee89

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Killerbee89 heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1096 Reacties

28 maart 2012, 23:45

@gutgutek;
    Welkom op het T-Mobile forum.
    Om met jou mobiele telefoon naar een buitelands nummer te kunnen smsen moet het kengetal van het land gebruiken in combinatie met het telefoon nummer waar jij jou sms naar toe wilt sturen. In Nederland is het kengetal +31. Dan krijg je bijvoorbeeld het volgende telefoon nummer +31612345678.
    Mocht je er niet uitkomen maak dan een bericht aan in deze topic.
    0
  • gutgutek

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten gutgutek heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1 Reacties
    Auteur

29 maart 2012, 00:01

dat heb ik al geprobeerd maar het doet niet
    0
  • Killerbee89

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Killerbee89 heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1096 Reacties

29 maart 2012, 08:15

@gutgutek;
    Dan weet ik het ook niet. Probeer anders even contact op te nemen met de T-Mobile servicedesk. Als je op deze link klikt, kom je bij de telefonische informatie van de servicedesk.
    Veel succes ermee.
    0
  • Ruben

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ruben heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    3707 Reacties
    Allrounder

Allrounder

29 maart 2012, 13:36

@gutgutek
    Nogmaals welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie in mijn systeem dat de klantenservice je heeft gebeld alleen mijn collega kreeg geen gehoor. Ze zullen hierover nog een bel poging doen vandaag.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)