• kosten bellen/gebeld worden in/naar het buitenland

• Gesloten Topic

Resultaten 1 tot 20 van de 174

1 2 3 4 5 6 7

• Djen
      Djen's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      17 Reacties

Thread starters
      20-05-09 21:16
      Ik zou graag willen weten hoe het met de tarieven voor het buitenland zit. Ik hoorde namelijk van een vriend dat deze vanaf 1 juli omlaag gaan bij prepaid van t-mobile.. Weet iemand hoe dat zit met t-mobile relax?? Ik heb een relax 150 met sms maximaal. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

• Marco
      Marco's schermafbeelding
      Super Member
      1.006 Reacties

Stamgast Badge
      22-05-09 15:26
      De roamingtarieven voor PrePaid-gebruikers gaan per 1 juli 2009 aangepast worden. Er zijn geen wijzigingen bekend voor abonnee's.

• Djen
      Djen's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      17 Reacties

Thread starters
      24-05-09 19:45
      Dus met een abonnement ben je vanaf 1 juli in het buitenland veel duurder uit?? :|

• Extremejoy
      Doet lekker mee
      10 Reacties

09-06-09 10:31
      Abbonees worden altijd ****

• Divinev
      Doet lekker mee
      28 Reacties

09-06-09 20:36
      Inmiddels is er wel nieuws, ook voor abonnees. Zie hier:
      http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/h..._buitenland_01.

• bdacier84
      Doet lekker mee
      20 Reacties

12-06-09 01:19
      Das grappig, ik heb dit ook bij Hi langs zien komen en wat blijkt, mijn buitenland sms tarief is lager dan het tarief in NL. Als we nog even zo doorgaan met de EU zorg ik dat ik straks alleen nog maar vanuit BelgiŽ bel (gek genoeg hebben providers uit BelgiŽ bereik in Maastricht).

Maar buiten alle gekheid, is het niet raar dat het buitenland tarief voor sms lager is dan het tarief (binnen de bundel !) bij een abo?

• jordyvg
      Doet lekker mee
      14 Reacties

30-06-09 21:54
      Ik heb een belbundel bij mijn iPhone van 300 minuten/maand, maar ga over 2 weken naar het buitenland (Groot BrittanniŽ)
      nou is mijn vraag dat wanneer ik naar Nederland bel vanuit het buitenland, dit gewoon van mijn belbundel afgaat of dat ik per minuut moet betalen? en hoe zit dat met het bellen vanuit het buitenland naar een buitenlands nummer?

alvast bedankt, Jordy

• cobraman1966
      cobraman1966's schermafbeelding
      Weet de weg
      93 Reacties

01-07-09 09:02
      Hallo Jordy,

even wat check werk voor je gedaan.
      En bellen en gebeld worden in het buitenland wordt apart afgerekend per minuut.
      Dus niet uit je maandelijkse belbundel.
      De volgende gegevens heb ik voor je:
      Engeland=zone 1
      Gebeld worden is 0,23 eurocent per minuut
      Zelf bellen is 0,51 eurocent per minuut
      sms versturen is0,13 eurocent per sms
      Deze prijzen gaan per 1 juli 2009 in.
      Dat zijn dus de kosten voor je gebruik tijdens je vakantie in Engeland.
      Mvg, Rodriquez

• focusboy
      focusboy's schermafbeelding
      Weet de weg
      60 Reacties

Vroege vogel Badge
      01-07-09 17:20
      Flex abo is uit de bundel.
      Relax abo is apart betalen achteraf.

Gr Fred

• Melli
      Doet lekker mee
      17 Reacties

02-07-09 18:48
      plus let op je internetgebruik, want je databundel is alleen in Nederland geldig. Internetten in het buitenland is zeer duur, let er ook op dat het bij sommige apps niet duidelijk is of je internet gebruikt of niet.

• jordyvg
      Doet lekker mee
      14 Reacties

03-07-09 12:20
      Bedankt Rodriquez voor het uitzoeken, zal op mijn telefoongebruik letten in het buitenland

@melli
      daar was ik al achter zit gelukkig zo'n leuke optie op de iPhone waarbij je je 'Dataroaming' uit kan zetten

Bedankt voor alle reacties,
      Jordy

• sylirma
      Doet lekker mee
      2 Reacties

09-07-09 16:50
      Nu zijn er nieuwe buitenlandtarieven bij t-mobile per 01 juli, wat schetst mijn verbazing? Kom ik Duitsland binnen rijden (09-07-2009)krijg ik zo"n welkomsbericht met daarin de oude tarieven, hoe kan dat nou?

Groetjes

• Marco
      Marco's schermafbeelding
      Super Member
      1.006 Reacties

Stamgast Badge
      10-07-09 17:19
      Heb je toevallig T-Mobile Grenzeloos? De tarieven voor gebruik van T-Mobile Grenzeloos zijn niet aangepast.

• redroseslove
      redroseslove's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      18 Reacties

10-07-09 20:22
      en anders is het misschien nog niet aangepast!

• missz
      missz's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      5 Reacties

20-07-09 21:20
      Moet je extra betalen om naar het buitenland te bellen en sms'en? ik wil namelijk mijn familie bellen maar ik weet niet of dat mogelijk is met mijn relax abonnement. thanks alvast

• Marco
      Marco's schermafbeelding
      Super Member
      1.006 Reacties

Stamgast Badge
      21-07-09 09:04
      Als jouw familie Nederlandse (mobiele)telefoonnummers heeft en je bent zelf in Nederland, dan betaal je de reguliere tarieven voor bellen binnen Nederland. Wij gaan ervan uit dat je niet kunt weten wanneer een (Nederlandse) mobiele telefoon in het buitenland is. Degene die gebeld wordt, betaalt dan kosten voor gebeld worden in het buitenland.

Bel je naar buitenlandse telefoonnummers? Dan kun je de tarieven nakijken op www.t-mobile.nl/buitenland. Als je een Relax 300 hebt, worden de kosten voor internationaal bellen niet met je belminuten verrekend en direct als 'extra' gebruikskosten in rekening gebracht.

• missz
      missz's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      5 Reacties

21-07-09 20:56
      Dankjewel voor je duidelijke antwoord. ik zocht al eerder informatie maar ik kreeg nou niet echt informatie waar ik wat aanhad. dus bedankt

• Flextraveller
      Flextraveller's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

27-07-09 14:03
      Mijn vrouw en ik hebben elk een Flex 15 abonnement. Bij binnenrijden Duitsland op 2/6 kregen we elk een welkomst-sms van T-Mobile Duitsland, waarin telefoon- en sms-tarieven naar NL werden aangegeven. Hoewel we hetzelfde abonnement (+voorwaarden) en bovendien hetzelfde toestel hebben, kregen we verschillende tarieven voorgeschoteld: voor mij gold: bellen 0,17 p/m en gebeld worden 0,10 p/m met een starttarief van 0,70 per gesprek; voor mijn vrouw bleek te gelden: bellen 0,55 p/m en gebeld worden 0,26 p/m, kennelijk zonder starttarief. Hoe kan dat? En welke tarieven zijn nu de juiste?

• jandude
      Doet lekker mee
      3 Reacties

27-07-09 15:43
      Hallo,
      binnenkort ga ik op vakantie naar frankrijk, ik vroeg me af of dit nou binnen mijn abbonement (Relax 150) valt. Wat is anders de beste oplossing? Een prepaid telefoon gebruiken?
      Groeten, Jannick

• AlmostFamous
      Doet lekker mee
      16 Reacties

27-07-09 16:23
      Bellen en smsen in het buitenland vallen niet onder de regulier bel en sms bundels, en komen als overige kosten op je rekening te staan,
      Dus als je van plan bent veel te gaan bellen of smsen in Frankrijk kan het handig zijn om inderdaad een Franse prepaid kaart te kopen.

1 2 3 4 5 6 7