Beantwoord: Kan niet bellen in buitenland

Tags:
  • Simone Veldkamp

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Simone Veldkamp heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 10:38

- Topic starter
    Hoi, ik zit in Oostenrijk en kan jiet belken binnen Oostenrijk of naar Nederland. Wat gaat er fout?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 13 februari 2018, 11:11
    Hey Simone,

Ben je aan de wintersport? :D

Ik heb het voor je gecontroleerd en zie dat er oude blokkades staan op het bellen in en vanuit het buitenland. Deze blokkades heb ik nu voor je verwijderd, dus als je even jouw toestel opnieuw opstart, dan zou het voldoende moeten zijn om weer te kunnen bellen!

Geniet van Oostenrijk en laat even weten of het is gelukt!
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1115 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

13 februari 2018, 10:51

Wat vervelend als je niet kunt bellen.
    Heb je al eens geprobeerd om handmatig een andere provider te zoeken, vaak helpt dat wel.(netwerkselectie van automatisch afhalen en er zelf een aanklikken)
    En start de telefoon eens opnieuw op ook dat kan helpen.
    1
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Simone Veldkamp

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Simone Veldkamp heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 10:54

Heb de telefoon al opnieuw opgestart. Helpt helaas niet. Hoe kan ik handmatig een andere provider zoeken met mijn Samsung Galaxy S5?
    0
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1115 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

13 februari 2018, 11:11

Tik op het scherm Apps op Instellingen → Gegevensgebruik en tik vervolgens op Mobiele gegevens. Je kunt ook het meldingenvenster of het venster voor snelle instellingen openen en tikken op Mobiele gegevens om het in te schakelen. Volgens mij moeten daar de netwerken bij staan die beschikbaar zijn. Vergeet niet je roaming aan te zetten
    1
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

13 februari 2018, 11:11

Hey Simone,

Ben je aan de wintersport? :D

Ik heb het voor je gecontroleerd en zie dat er oude blokkades staan op het bellen in en vanuit het buitenland. Deze blokkades heb ik nu voor je verwijderd, dus als je even jouw toestel opnieuw opstart, dan zou het voldoende moeten zijn om weer te kunnen bellen!

Geniet van Oostenrijk en laat even weten of het is gelukt!
    0
  • Simone Veldkamp

2 Reacties
    Auteur

13 februari 2018, 11:20

Hi David, bedankt voor de snelle re-actie. Ik kan weer bellen!! En ook Christien bedankt!
    Groeten uit een zonnig Oostenrijk!
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 februari 2018, 15:34

Hi Simone,

Top dat het nu weer werkt! Nog een mooie tijd in Oostenrijk! :D
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)