Beantwoord: Internetinstellingen invoeren in het buitenland

• Memonline

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Memonline heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties
    Auteur

12 augustus 2017, 12:19

- Topic starter
    Ik zit nu in Roemenië, een EU land waar ik volgens T Mobile gewoon vanuit mijn bundel zou kunnen internetten. Dat lukt niet.

Ik heb de afgelopen 3 maanden een Turkse simkaart in mijn iPhone 7 gehad. In de jnternerinstellingen staan nog steeds die instellingen. Ik heb net 2 keer tevergeefs gebeld met de T Mobile klantenservice maar daar begrijpen ze het niet, en dus verwijzen ze me door naar de website, waar helaas niks staat hierover.

Weet iemand hoe ik handmatig de juiste internetinstellingen ik op een iPhone 7 zet? Ik mag nu eventjes op de hotspot van een vriendelijke Roemeense.

Bij voorbaat dank.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: iamPuk op 13 augustus 2017, 21:24
    Als je een buitenlandse simkaart gebruikt en vooral die uit Turkije is gemeen, dan blijven die instellingen soms erin staan.

Instellingen > Mobiel netwerk > Opties Mobiele data > Mobieledatanetwerk.
    APN: smartsites.t-mobile
    Verder hoef je voor internet niets in te vullen.
    Onderaan de pagina zie je Stel opnieuw in. Die kan je ook gebruiken. Zorg wel dat de T-Mobile sim in het toestel zit. :)
    Bekijk origineel
  • Okedoei

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Okedoei heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

13 augustus 2017, 00:57

Behoorlijk vervelend want ik heb dat nu ook. Je zou op zijn minst een sms verwachten met welkom in dit land en dit zijn de instellingen. Nu heerlijk in een forum dat veel weg heeft van een oerwoud. Goed, wat zijn de precieze instellingen van de APN? Dank.
    0
  • iamPuk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten iamPuk heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    3450 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

13 augustus 2017, 21:24

Als je een buitenlandse simkaart gebruikt en vooral die uit Turkije is gemeen, dan blijven die instellingen soms erin staan.

Instellingen > Mobiel netwerk > Opties Mobiele data > Mobieledatanetwerk.
    APN: smartsites.t-mobile
    Verder hoef je voor internet niets in te vullen.
    Onderaan de pagina zie je Stel opnieuw in. Die kan je ook gebruiken. Zorg wel dat de T-Mobile sim in het toestel zit. :)
    0
    Ik ben geen medewerker van T-Mobile. Ik help je graag verder als mede klant.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)