Beantwoord: Geen mobiel internet in het buitenland met Samsung S5 plus

• Jan E

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jan E heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

12 augustus 2017, 14:36

- Topic starter
    Het lukt me niet mobiel internet aan de praat te krijgen op Tenerife.
    Vorig jaar geen probleem op dezelfde locatie.
    Bellen gaat prima, internet via wifi gaat prima, internet zonder wifi lukt niet.
    Roaming staat aan, mobiele gegevens staat aan, toch krijg ik steeds de melding geen netwerk of geen internetverbinding.
    Diverse tips en fora reeds langs gelopen en uitgeprobeerd.
    Helaas zonder resultaat tot op heden.
    Met nog twee weken te gaan zou ik toch graag ook af en toe willen kunnen internetten zonder wifi.
    Wie herkent dit en heeft de ultieme tip voor mij ???
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Rosan op 13 augustus 2017, 15:23
    Beste Jan dit is een klant helpt klant forum en als die het niet weten dna komt er nog even geen antwoord.
    Moderators kijken ook mee en komen klanten onderling er niet uit springen zijn afhankelijk van drukte ed met 24/48 bij.
    Op het moment is het wat drukker dus ergens komende dagen zal deze vraag door hun worden opgepakt.

Je zou nog kunnen kijken in My T Mobile of er een blokkade zit en deze verwijderen.
    Bekijk origineel
  • Jan E

2 Reacties
    Auteur

13 augustus 2017, 15:11

Helaas heeft nog niemand mijn vraag gelezen.
    Beantwoord is ie dus ook nog niet.
    Wie o wie wil even de moeite nemen?
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5023 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

13 augustus 2017, 15:23

Beste Jan dit is een klant helpt klant forum en als die het niet weten dna komt er nog even geen antwoord.
    Moderators kijken ook mee en komen klanten onderling er niet uit springen zijn afhankelijk van drukte ed met 24/48 bij.
    Op het moment is het wat drukker dus ergens komende dagen zal deze vraag door hun worden opgepakt.

Je zou nog kunnen kijken in My T Mobile of er een blokkade zit en deze verwijderen.
    0
  • Jan E

2 Reacties
    Auteur

13 augustus 2017, 16:17

Helemaal top Rosan ! ! Het werkt nu inmiddels wel.
    Heb het steeds in mijn telefoon zelf gezocht.
    Kom eigenlijke helemaal nooit op My T-Mobile.
    Na enig zoeken gevonden waar je blokkades kunt aanpassen.
    Alle mogelijkheden stonden gewoon op "Toestaan", alleen . . . . . . . .
    je raadt het vast al, internet en data stond op "Blokkeren".
    Dat heb ik gewijzigd in "Toestaan", de telefoon voor de zekerheid aan en uit gezet en mobiel internet (zonder wifi) werkt nu ook op Tenerife ! ! !
    Hartelijk dank nogmaals, vr. gr.,
    Jan E.
    1
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5023 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

13 augustus 2017, 17:23

Wat fijn Jan dat het zoiets simpels was en dat je nu wel gebruik kan maken van je abonnement in het buitenland :cool:
    En dat uit en weer terug aan zetten is juist helemaal goed dan reset je de boel al het ware waardoor je doordat je opnieuw word aangemeld.

In ieder geval een hele fijne vakantie nog :8
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)