Beantwoord: Geen internet verbinding in het buitenland

• samderksen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten samderksen heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

31 oktober 2017, 16:53

- Topic starter
    Ik kan geen internet meer krijgen in het buitenland met mijn Samsung. Dit is nu al ongeveer een 2 jaar het geval zowel in Duitsland als in Spanje niet Ik krijg wel het sms-je van tmobile maar als ik naar roaming.t-mobile.nl ga, krijg ik het bericht dat ik data roaming aan moet zetten en dat ik flightmode of wifi uit moet zetten. Dit bericht krijg ik dus ook wanneer ik roaming aan heb staan en wifi uit. Ik kan dus op geen enkele manier contact maken met internet, ook niet zonder travel &surf pas. ik las ergens dat het kan liggen aan een verouderd simkaartje klopt dat? en kan ik deze dan opgestuurd krijgen?

Bedankt voor de informatie.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 2 november 2017, 10:08
    Hoi Samderksen,

Welkom op het forum!

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jij ook gebruik kunt maken van internet in de EU! Ik zoek graag met je mee naar een oplossing. :)

Heb je simkaart al eens in een ander toestel gestopt om te kijken of het daarin wel werkt? En werkt data roaming wel op jouw toestel als je er een ánder simkaartje instopt? Door dit te kruistesten, hoop ik te kunnen achterhalen waar het probleem precies inzit! Mocht het inderdaad in het simkaartje zelf zitten, dan kun je heel gemakkelijk een nieuwe bestellen via My T-Mobile onder het tabblad "Simkaart & toestel".

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
    Bekijk origineel
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    687 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Antwoord

2 november 2017, 10:08

Hoi Samderksen,

Welkom op het forum!

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jij ook gebruik kunt maken van internet in de EU! Ik zoek graag met je mee naar een oplossing. :)

Heb je simkaart al eens in een ander toestel gestopt om te kijken of het daarin wel werkt? En werkt data roaming wel op jouw toestel als je er een ánder simkaartje instopt? Door dit te kruistesten, hoop ik te kunnen achterhalen waar het probleem precies inzit! Mocht het inderdaad in het simkaartje zelf zitten, dan kun je heel gemakkelijk een nieuwe bestellen via My T-Mobile onder het tabblad "Simkaart & toestel".

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
    0
  • samderksen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten samderksen heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

9 november 2017, 22:44

Bedankt voor het antwoord. Ik ga van de zomer naar Spanje tot die tijd zit ik in Nederland dus het testen zal niet gaan helaas. Ik wil deze zomer graag internet in Spanje hebben. Mijn vrouw heeft overigens exact hetzelfde probleem met haar t mobile abonnement in het buitenland. We hebben de abonnemen ten gelijktijdig afgesloten.

Ik vermoed echt dat het aan de simkaarten ligt.

Ik hoop op een olossing voor dat we op vakantie gaan.

Alvast bedankt

Mvg
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8491 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

12 november 2017, 09:47

Hi Sam,

Ik heb nogmaals je gegevens bekeken en zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd voor dataroaming. Ik heb de blokkade verwijderd dus je zal de volgende keer zorgeloos kunnen internetten in het buitenland. Zorg alleen dat je verbonden bent met een buitenlands netwerk. Kun je het nummer van je vrouw in een privébericht sturen? Dan controleer ik of zij ook een blokkade heeft.

Ik zie je bericht graag tegemoet! :)
    0
    .
  • samderksen

2 Reacties
    Auteur

13 november 2017, 10:53

Hi Hajar, top daar ben ik blij mee. Geen idee dat er een blokkade op zat. Hoe stuur ik een privé bericht? Gr
    0
  • Kaassausje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    6161 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 november 2017, 10:48

Hoi Sam.

Als je op Hajars naam klikt, kom je op haar profiel terecht, daar vind je de optie om Hajar een privébericht te sturen. :)
    0
    Medeklant, geen medewerkster.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)