Beantwoord: Blokkade in buitenland

• Franssie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Franssie heeft ontvangen van andere leden.

is nieuwsgierig
    0 Reacties
    Auteur

12 augustus 2017, 19:20

- Topic starter
    Mijn dochter heeft sinds vorige week een abonnement bij tmobile (omgezet vanaf prepaid) en nu we in het buitenland zijn krijgt ze geen provider, er staat continue "geen service". Het handmatig kiezen van een provider is ook niet mogelijk. Hoe is dit op te lossen?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Muberra op 14 augustus 2017, 15:26
    Hoi Franssie,

Ik ga jullie hierbij helpen!

Kan je mij via een privébericht, het telefoonnummer, naam, adresgegevens & geboortedatum van jouw dochter toesturen? Dan kan ik meteen kijken in het systeem of ze een blokkade heeft. Als dat het geval is, kan ik het ook direct voor haar verwijderen. Je kunt een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken en dan zie je de optie verschijnen.

Ik hoor het graag van je Franssie! :)
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • Muberra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Muberra heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1203 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

14 augustus 2017, 15:26

Hoi Franssie,

Ik ga jullie hierbij helpen!

Kan je mij via een privébericht, het telefoonnummer, naam, adresgegevens & geboortedatum van jouw dochter toesturen? Dan kan ik meteen kijken in het systeem of ze een blokkade heeft. Als dat het geval is, kan ik het ook direct voor haar verwijderen. Je kunt een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken en dan zie je de optie verschijnen.

Ik hoor het graag van je Franssie! :)
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)