Beantwoord: Bellen naar buitenland en in het buitenland

Tags:
  • Mijn samsung

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mijn samsung heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    13 Reacties
    Auteur

6 december 2017, 12:30

- Topic starter
    Ik heb sinds kort een abonnement van Basis Sim
    Er is mij verteld bij het afsluiten van dit abonnement dat ik vanaf het buitenland met met mijn bundel kan bellen, smsen en internetten.
    Daar heb ik het ook voor afgesloten!
    Ik heb alles nagezocht omdat ik een keer naar Belgie moest bellen, binnen de EU zou dat in mijn bundel zitten, maar ik krijg een extra kostenpost van meer dan 6 e.
    Ik begrijp er helemaal niets meer van en ik kan niemand bereiken bij T mobile.
    Als ik bel, ga ik eindeloos door de keuze menu"s (allemaal belminuten!) en dan word het gesprek afgebroken.
    Graag wil ik wat antwoorden over mijn abonnement.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 7 december 2017, 10:07
    Hoi Mijn samsung,

Die antwoorden geef ik je dan graag hier via het forum! :)

Het klopt inderdaad dat je binnen de EU gebruik kunt maken van jouw bundels, maar voor het bellen vanuit Nederland naar landen in de EU geldt niet niet. Ik zie dat je 2 gesprekken hebt gevoerd met een nummer in België. Vanuit Nederland kost dit, met jouw Basis Sim abonnement, €0,51 per minuut, zoals ook is opgenomen in de prijslijst van jouw abonnement. Als je vanuit België belt naar een ander land in de EU (behalve Zwitserland), dan gaat het wel vanuit je bundel. Als je twijfelt of iets binnen jouw bundel valt, dan raad ik je aan om jouw prijslijst te controleren en anders deze informatie door te nemen. Hier staat precies in wat voor jou geldt en staat ook meer info over de tarieven in het buitenland. Je kunt natuurlijk ook altijd op het forum terecht voor verdere info!

Hopelijk is het zo helemaal helder? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11366 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

7 december 2017, 10:07

Hoi Mijn samsung,

Die antwoorden geef ik je dan graag hier via het forum! :)

Het klopt inderdaad dat je binnen de EU gebruik kunt maken van jouw bundels, maar voor het bellen vanuit Nederland naar landen in de EU geldt niet niet. Ik zie dat je 2 gesprekken hebt gevoerd met een nummer in België. Vanuit Nederland kost dit, met jouw Basis Sim abonnement, €0,51 per minuut, zoals ook is opgenomen in de prijslijst van jouw abonnement. Als je vanuit België belt naar een ander land in de EU (behalve Zwitserland), dan gaat het wel vanuit je bundel. Als je twijfelt of iets binnen jouw bundel valt, dan raad ik je aan om jouw prijslijst te controleren en anders deze informatie door te nemen. Hier staat precies in wat voor jou geldt en staat ook meer info over de tarieven in het buitenland. Je kunt natuurlijk ook altijd op het forum terecht voor verdere info!

Hopelijk is het zo helemaal helder? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
    0
  • Mijn samsung

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mijn samsung heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    13 Reacties
    Auteur

7 december 2017, 12:14

Dank je wel David.
    Het is nu helemaal duidelijk.En ben ik er nu gerust op met vanuit mijn bundel bellen, smsen en internetten in het buitenland naar bv Nederland.
    Ik heb ook de prijzen doorgenomen.
    Toch blijft het raar dat je in het buitenland je bundel kan gebruiken binnen de EU en als je vanuit Nederland een ander EU land belt (behalve Zwitserland) je fors moet betalen.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)