Vraag: Mobiel vervangen tijdens contractperiode

• ErikRingel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ErikRingel heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

17 juni 2016, 22:17

- Topic starter
    Goedenavond,

Ik heb een contract voor 2 jaar bij T-Mobile en dat duurt nog ruim een jaar voordat het afloopt. Nu is mijn mobiel in zeer slechte staat qua geluid en is niet lekker meer mee te werken. Nu wil ik een nieuwe mobiel uitzoeken bij jullie

Wat zijn de opties die jullie kunnen bieden?

Gr Erik
    0
  • toetsie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten toetsie heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1567 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

17 juni 2016, 22:37

Ik weet niet hoe oud je mobiel is, maar als ie jonger is dan 2 jaar dan heb je nog garantie en kun je hem ter reparatie aanbieden.
    1
  • Issam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11951 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Sony Expert

Sony Expert

18 juni 2016, 16:57

Hi Erik,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. :)

Wat balen dat je toestel niet meer goed functioneert. Zoals toetsie aangaf kan je jouw toestel tijdens je garantietermijn (24 maanden) ter reparatie aanbieden bij ons. Neem hiervoor een kijkje in dit topic.

Mocht je telefoon niet meer onder de garantie vallen, dan heb je nog de mogelijkheid om een vervroegde vernieuwing te doen. Alle informatie hierover vind je op onze website.

Mocht je hier gebruik van willen maken dan kan je dit bij ons aangeven. Één van onze collega's kan je bellen voor een mooi aanbod.
    0
  • ErikRingel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ErikRingel heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

19 juni 2016, 23:34

Issam,

Bedankt voor je reactie. Ik wil toch gebruik maken van early renewal. Kan ik dit ook in een winkel regelen?

Gr Erik
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8660 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

20 juni 2016, 13:17

Hi Erik,

Jij ook bedankt voor je reactie. Leuk dat je voor de Early Renewal wilt gaat. Heb je al een toestel op het oog? Je kan dit inderdaad in een T-Mobile Shop regelen of als je het makkelijk vindt kunnen wij je ook laten bellen door onze verkoopafdeling.

Mocht je daar interesse in hebben, laat ons dan weten welke dag en tijdstip jou het beste schikt! :)
    1
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)