Beantwoord: iPhone 7 naar iPhone 8

Tags:
  • LaPhenomeno

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LaPhenomeno heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

9 oktober 2017, 20:31

- Topic starter
    Ik heb 2 dagen geleden een iPhone 7 32GB gehaald via T Mobile Rotterdam, maar opeens besef ik dat ik nu een andere iPhone wil, dus iPhone 8 64GB. Mijn vraag is het mogelijk dat ik mijn iPhone 7 kan wisselen voor een nieuwe iPhone 8. Ik heb gehoord dat ik nu 2 weken proeftijd heb en dat ik binnen de 2 weken mijn iPhone kan verwisselen naar een andere iPhone (Zonder schade en nog steeds gloednieuw).
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 10 oktober 2017, 15:34
    Hoi LaPhenomeno,

Oei, dat is wel zonde van de iPhone 7! :S

Wanneer je een aankoop in de winkel doet, kun je deze niet omruilen voor een andere telefoon, ook niet binnen 14 dagen. Je hebt namelijk op dat moment de telefoon kunnen bekijken en vragen kunnen stellen, dat is met aankopen op afstand niet het geval. Bij deze bestellingen zit inderdaad een bedenktijd van 14 dagen. Dit is in het geval van jou dus niet van kracht.

Het is weliswaar zonde van het prijsverschil, maar is een alternatief misschien de iPhone 7 te verkopen en een losse iPhone 8 aan te schaffen? Je betaalt dan weliswaar de iPhone alsnog wel af, maar het is misschien een optie, als je de iPhone 7 echt niet zou willen.

Mocht je nog andere vragen hebben of als we je ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11356 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

10 oktober 2017, 15:34

Hoi LaPhenomeno,

Oei, dat is wel zonde van de iPhone 7! :S

Wanneer je een aankoop in de winkel doet, kun je deze niet omruilen voor een andere telefoon, ook niet binnen 14 dagen. Je hebt namelijk op dat moment de telefoon kunnen bekijken en vragen kunnen stellen, dat is met aankopen op afstand niet het geval. Bij deze bestellingen zit inderdaad een bedenktijd van 14 dagen. Dit is in het geval van jou dus niet van kracht.

Het is weliswaar zonde van het prijsverschil, maar is een alternatief misschien de iPhone 7 te verkopen en een losse iPhone 8 aan te schaffen? Je betaalt dan weliswaar de iPhone alsnog wel af, maar het is misschien een optie, als je de iPhone 7 echt niet zou willen.

Mocht je nog andere vragen hebben of als we je ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)